Linie lotnicze Ryanair

Promocje - Ryanair

Przylot doWylot zData wylotuCena / os. 
Oslo, Norwegia Gdańsk 2014-04-29 151 PLN Zobacz
Gdańsk, Polska Warszawa 2014-04-29 152 PLN Zobacz
Warszawa, Polska Wrocław 2014-04-29 152 PLN Zobacz
Wrocław, Polska Warszawa 2014-04-28 190 PLN Zobacz
Rzym, Włochy Gdańsk 2014-04-28 198 PLN Zobacz

Zobacz więcej promocji biletów

Podziel się ze znajomymi:
Ryanair
Rok założenia:
Główna siedziba:
Kod IATA:
FR
Flota:
Oferta połączeń:
Rajaner to irlandzkie linie lotnicze z segmentu przewoźników niskokosztowych. Siedzibą główną jest port lotniczy Dublin, który obok podlondyńskiego lotniska Stansted jest zarazem największym węzłem przesiadkowym przewoźnika. Oferuje bilety lotnicze na ponad 320 trasach w Europie i Afryce Północnej, w tym do 9 miast w Polsce, którymi są Wrocław, Szczecin, Rzeszów, Poznań, Łódź, Kraków, Katowice, Gdańsk, Bydgoszcz. Rajaner operuje swoje połączenia lotnicze samolotami jednego typu - Boeing...

Więcej
Rajaner to irlandzkie linie lotnicze z segmentu przewoźników niskokosztowych. Siedzibą główną jest port lotniczy Dublin, który obok podlondyńskiego lotniska Stansted jest zarazem największym węzłem przesiadkowym przewoźnika. Oferuje bilety lotnicze na ponad 320 trasach w Europie i Afryce Północnej, w tym do 9 miast w Polsce, którymi są Wrocław, Szczecin, Rzeszów, Poznań, Łódź, Kraków, Katowice, Gdańsk, Bydgoszcz. Rajaner operuje swoje połączenia lotnicze samolotami jednego typu - Boeing 737-800. Jest to związane z redukcją kosztów, gdyż obsługa samolotów jednego rodzaju jest znacznie tańsza. Przewoźnik stosuje także inne zabiegi pozwalające zredukować ceny biletów lotniczych, m. in.: likwiduje bezpłatne dodatki w trakcie lotu takie jak posiłki i wyrafinowane rozrywki, przenosi loty na tańsze lotniska podmiejskie czy prowadzi tylko ekonomiczną klasę rezerwacyjną. Pasażerowie mogą kupować bilety lotnicze przez Internet lub infolinię. Rajaner nie drukuje ich, lecz przydziela rezerwacją numery, które pełnią funkcję biletów elektronicznych. Przewoźnik nakłada na pasażerów obowiązek odprawiania się online, likwidując tym samym wszystkie stanowiska odpraw na lotniskach, z których korzysta. Obowiązek wszedł w życie z dniem 20 maja 2009 roku. Pasażer musi za pośrednictwem Internetu przeprowadzić odprawę, wybrać bagaż oraz wydrukować kartę pokładową, na podstawie której zostanie wpuszczony na pokład samolotu. Linie lotnicze Rajaner mają dla swoich klientów program lojalnościowy, dzięki któremu mają możliwość uzyskiwania zniżek na bilety lotnicze. Oferuje także możliwość zakupu usług dodatkowych takich jak ubezpieczenia podróżne, lub pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu. Wszystkie te zabiegi przekładają się na zadowolenie klientów, którzy bardzo często korzystają z usług irlandzkiego przewoźnika.
Personel
4.7
Punktualność
4.8
Połączenia
4.7
Cena biletu
4.5
Komfort
4.0
Bagaż
3.9
Posiłki
3.5

Dobry 4.3

88% osób poleca te linie lotnicze

Nr 53 w rankingu linii lotniczych

Dodaj opinię Wszystkie opinie (1601)

Trwa ładowanie opinii
  1. polecam
    3

    Postęp, ale ...

    2014-04-22 | Eligiusz Niewiadomski, Kraków

    Postęp, bo wreszcie numerowane miejsca, co znacznie ogranicza dantejskie sceny na pokładzie w czasie wejścia na pokład. Postęp, bo przed lotem z Krakowa, personej zaproponował przekazanie bagażu podręcznego do luku bagażowego - co przy pełnym samolocie znacznie ułatwia i usprawnia wejście na pokład (w Stansted już nie). Ale: niestety widać, że standardy przy rekrutacji personelu pokładowego znacznie obniżone. Lot z Stansted do Balic - personel pokładowy zachowywał się trochę jak na spotkaniu towarzyskim (w wąskim gronie), brak organizacji przy wejściu na pokład, samolot był spóźniony, stewardesy i stewardzi bardziej skupieni na porozumiewaniu się między sobą i to nie do końca w tematach związanych z lotem. Dezaprobata w mimice na widok pasażera, który pije własny napój, nie kupiony na pokładzie - to już niesmaczne. Prezentacje na temat procedur bezpieczeństwa trochę w wersji komicznej - mimika pt."muszę to pokazać, ale to i tak nie ważne". Komunikaty przekazywane po angielsku - dobrze, że większość pasażerów to Polacy, bo Anglik by nic nie zrozumiał. I na koniec "wisienka na torcie" - każda linia, nawet tania, powinna dbać o wizerunek. Tymczasem, niestety ubiór personelu pokładowego, który tworzy wierunek przewoźnika poniżej krytyki. Stare znoszone stroje, wyglądające na " nie pierwszej czystości". U Pań pełny przegląd makijażu - od sylwestrowego, po "nie miałam czasu się umalować". Na koniec estetyka lotu - widocznie dużo wojskowych pilotów przeszło do Ryanair, bo "walą" tak przy lądowaniu, jak to piloci wojskowi. Ale generalnie postęp.

    Przydatna opinia? Tak / Nie

  2. polecam
    5

    Lubię Ryanair'a, ale...

    2014-04-21 | Barbara Budrewicz, Kętrzyn

    ...Ryanair to czekanie w kolejkach na każdym etapie podróży, najlepsze jest jednak oczekiwanie w korytarzu z przeciągiem, a potem na płycie lotniska: ostatnio staliśmy jakieś 15 min na bardzo zimnym wietrze. Patrzyłam na matkę z kilkumiesięcznym dzieciaczkiem i było mi ich serdecznie żal. Przy okazji: szanowni użytkownicy lotnisk i dowolnych linii lotniczych - zróbmy może akcję pod tytułem, dajmy na to: KOMUNA DALEKO ZA NAMI - NIE JESTEŚMY JUŻ CHAMAMI ...i zacznijmy puszczać przodem te nieszczęsne matki z dziećmi, inwalidów itp. Znajdźmy w sobie tę resztkę człowieczeństwa! Nic na tym nie tracimy, możemy tylko zyskać. Co do samej linii lotniczej: obsługa jest ZAWSZE bez zarzutu: miła i uśmiechnięta, ale uważam, że jak ktoś pracuje na trasie Polska-Wielka Brytania czy nawet Polska-GwiazdozbiórWielkiejNiedźwiedzicy, to powinien znać tych parę słów po polsku. I proszę nie mówić, że jak się wybieram w podróż to wypada znać język kraju, do którego lecę, bo czasem leci się w celach innych niż turystyczne czy biznesowe - czasem to są wypadki losowe, które nas do tego zmuszają. Przykro patrzeć zwłaszcza na osoby starszej daty, które naprawdę są zagubione, bo nawet komunikat na dzień dobry, czyli krótkie szkolenie odbywa się w języku angielskim, a potem leci (choć nie zawsze) polskie nagranie w tle, kiedy już i tak nie wiadomo o co chodzi. Irytuje mnie też zachęcanie podróżnych do kupowania idiotycznych losów za niebotyczną kasę (jak wszystko w samolocie). Z powodu reklam nie oglądam telewizji i nie słucham radia,a w samolocie jestem skazana na tego rodzaju zabiegi. Czuję się jak ofiara w klatce. A'propos klatki: komfort podróży jeśli chodzi o przestrzeń też pozostawia wiele do życzenia. Na szczęście jestem osobą drobnej budowy, te większe i bardziej puszyste muszą przeżywać tortury. Reasumując: uważam, że koszty podróżowania liniami R. są adekwatne do komfortu podróży, jednak przetrzymywanie ludzi w przeciągach albo w deszczu i wietrze pod gołym niebem to już chyba tylko sadystyczne zapędy Tych, Którzy Mogą Sobie Pozwolić Na Takie Traktowanie Innych, albo zwykła pospolita nieumiejętność planowania...

    Przydatna opinia? Tak / Nie

  3. polecam
    4

    Rayanair

    2014-04-18 | Tomasz Wojciechowski, Łowicz

    Polecam. Obsługa, zakup biletów, rezerwacje - nie było żadnych problemów

    Przydatna opinia? Tak / Nie

  4. polecam
    5

    :)

    2014-04-18 | była sobie bułka, Łódź

    Ryanair super sprawa. Latam od dwóch do sześciu razy w roku i ani razu nie miałam problemów. Polecam

    Przydatna opinia? Tak / Nie

  5. polecam
    5

    Ryanair

    2014-04-18 | Małgorzata Rulska, Warszawa

    Niedrogo, profesjonalnie

    Przydatna opinia? Tak / Nie

Pozostałe irlandzkie linie lotnicze: