Wróć
Senior Travel Consultant (2 - liczba wakatów)
Etat
Katowice
Aplikuj

Key responsibilities:

  • Handling incoming calls concerning travels - helping customers in planning their journey
  • Process reservations for airline tickets, hotel and car booking, travel insurances; issue tickets, invoices and emails to the client through GDS systems
  • Helping less experienced colleagues with customer service and working with GDS systems - acting as a knowledge mentor
  • Presenting professional company image while dealing with clients
  • Selling the above-named products with the usage of internal procedures and techniques

 

Requirements:

  • Experience in customer service in travel industry
  • Working knowledge of at least one GDS system (Worldspan, Amadeus, Sabre)
  • Very good level of verbal and written English
  • High level of communication skills
  • Customer-oriented attitude

 

Bonus points:

  • Experience in conducting internal trainings/workshops concerning customer care and/or GDS systems
  • Knowledge of tourism market based on passion and experience in travelling

 

We offer:

  • Attractive salary (base + attractive bonus system)
  • Working hours - two shifts 8.00 - 14.00 and 14.00 - 22.00
  • Casual, startup-like atmosphere (flat structure)
  • Development opportunities (participation in trainings, challenging tasks)
  • Great working environment

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack