Wróć
Business Travel Consultant (2 - liczba wakatów)
Etat
Katowice
Aplikuj

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:

  • kompleksowa obsługa klientów biznesowych w zakresie organizacji podróży
  • doradztwo w wyborze najlepszych opcji i tras podróży (w tym rezerwacji biletów lotniczych, ofert hoteli, ubezpieczeń podróżnych, wynajmu samochodów), zależnie od potrzeb i preferencji klientów
  • nadzorowanie rozliczeń z Klientami w zakresie przeprowadzonych transakcji
  • stała współpraca z dostawcami usług, liniami lotniczymi, hotelami (również w języku angielskim)
  • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientem
  • kreowanie i wzmacnianie profesjonalnego wizerunku firmy i marki konsumenckiej

 

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w obsłudze klienta w branży turystycznej
  • znajomość systemów rezerwacyjnych Amadeus i Worldspan w stopniu umożliwiającym sprawną obsługę Klienta
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • zorientowanie na klienta i doświadczenie w jego obsłudze
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktu
  • zaangażowanie i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętność i motywacja zarówno samodzielnego, jak i zespołowego osiągania celów związanych z zapewnieniem wysokiej jakości codziennej obsługi klientów

 

Bonus points:

  • zainteresowanie i/lub wykształcenie z obszaru turystyki, hotelarstwa, sprzedaży
  • znajomość rynku turystycznego poparta pasją i własnym doświadczeniem w podróżowaniu

 

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie na które składa się gwarantowana podstawa + atrakcyjny system premiowy
  • Duże możliwości rozwoju – pakiet szkoleń, wsparcie doświadczonych ekspertów, okazja do nabycia specjalistycznej wiedzy na temat międzynarodowego rynku turystycznego, szansa na rozwój umiejętności sprzedażowych
  • pracę na znanych systemach rezerwacyjnych (np. Worldspan, Amadeus, Sabre)
  • świetne warunki pracy – dobra lokalizacja – nowoczesne biuro w Katowicach, ul. Murckowska, elastyczne godziny pracy (swoboda określania godzin rozpoczęcia pracy od 8.00 do 10.00)
  • międzynarodowe środowisko pracy: w naszym biurze w Katowicach pracują osoby z różnych krajów
  • praktyczna możliwość doskonalenia znajomości języków obcych – nasza infolinia w Katowicach pracuje w 7 językach (polski, angielski, francuski, włoski, hiszpański, czeski, słowacki, niemiecki, węgierski)
  • przyjazną atmosferę (w tym między innymi darmowa kawa, herbata, płatki śniadaniowe, owoce w kuchni, pokój relaksacyjny)

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack