Wróć
Back Office Assistant (2 - liczba wakatów)
Fulltime
Sofia
Aplikuj

Join our team and support our Sofia office in our daily work as:

 

Back Office Assistant

Location: Sofia, Bulgaria

 

 

Key responsibilities:

  • Handling back-office duties concerning customer service in intended systems and applications;
  • Sending out neccessary information concerning executing orders and finalizing sales;
  • Keeping in touch with our customers according to prior training

 

Requirements:

  • Good level of English (reading and writing);
  • Efficient computer skills
  • Diligence, scrupulousness, attention to details.

 

We offer:

  • Full-time job;
  • Attractive salary + bonus after the 6th month
  • Professional development
  • Opportunity to work in a dynamic environment for the one of the leading companies in the travel field
  • Casual, startup-like atmosphere

 

Interested in cooperation?

Send your CV in English to: rabota@esky.bg

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room