Wróć
HR Business Partner (1 - liczba wakatów)
Fulltime
Sofia
Aplikuj

For our Bulgarian eSky Company currently we are looking for a HR Business Partner. This role means conducting and coordinating all HR processes in the Bulgarian office.

 

Key responsibilities:

  • Advises managers on general employee relations issues (e.g. discipline, coaching associates, performance management).
  • Provides counsel and guidance to employees and conducts fact findings as needed under supervision of HR leadership.
  • Recruitment, Onboarding, Performance Management, Compensation planning, Engagement & Retention, Training & Development, and Succession Planning.
  • Supports both training delivery and talent acquisition activities.
  • Addresses first line employee relations issues, complaints, and conducts investigations in order to move toward resolution.
  • Supports overall employee evaluation process and administration of progressive discipline/corrective actions as it relates to performance matters.
  • Provides the personnel administration documentation (preparation of contracts, time work reports, compensation reports, etc.)
  • Monthly payroll verification
  • Responsible for routine HR metrics and report generation (headcount, attrition, etc.)
  • Cooperation and coordination external payroll services.
  • Close cooperation with Group HR Team in headquarters.
  • Directly reports to Group HR Director

 

Requirements:

  • Minimum professional and educational background desired.
  • BS, BA or graduate degree preferred.
  • Minimum of 4 years of applicable human resource experience in a related field in a similar organization.
  • Experience in key human resources areas including recruiting, performance management, employee development, employee relations, compensation & benefits, personnel administration
  • Knowledge of BG labor law.
  • Practical experience of project management.
  • Experience and successful track record in investigating and resolving complex employee relations issues.
  • Microsoft Office, Word/Excel and PowerPoint System Knowledge.

 

We offer:

  • Attractive salary
  • The casual, startup-like atmosphere (flat structure)
  • Development opportunities (participation in trainings, challenging tasks)
  • Great working environment 😊

 

Interested in cooperation?

Send your CV in English to: rabota@esky.bg

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room