Wróć
Junior Contact Center Coordinator (1 - liczba wakatów)
Etat
Katowice
Aplikuj

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:

  • organizowanie, monitorowanie i ocena połączeń w dziale Contact Center w godzinach 14-22 od poniedziałku do piątku (zmiany popołudniowe)
  • bieżący monitoring ruchu przychodzącego i wychodzącego w oparciu o dostępne narzędzia
  • nadzorowanie pracy pracowników zgodnie z grafikiem (wprowadzanie i monitorowanie zmian grafikowych)
  • utrzymywanie bieżącej dokumentacji 
  • przygotowywanie i analiza raportów połączeń przychodzących i wychodzących

Nasze oczekiwania:

  • gotowość do organizowania i monitorowania pracy pracowników 
  • myślenie analityczne 
  • precyzyjność w rozwiązywaniu zadań
  • otwartość oraz asertywność w działaniach
  • przynajmniej komunikatywny poziom języka angielskiego w mowie i piśmie
  • gotowość do pracy w godzinach popołudniowych

Bonus point:

  • doświadczenie w przygotowywaniu oraz analizie raportów i harmonogramów pracy 
  • biegła znajomość pakietu MS Office – w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel

Oferujemy: 

  • Pracę w centrali międzynarodowej firmy będącej liderem w swej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku międzynarodowym,
  • Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia oraz wiedzy,
  • Benefity w systemie kafeteryjnym – m.in. karta Multisport,  bilety do kina, kody rabatowe w sklepach, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz prywatnej opieki medycznej,
  • Przyjazną atmosferę – płaska struktura organizacji, praca w przyjaznym i dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku,
  • Świetne warunki pracy – nowoczesne biuro w bardzo dobrej lokalizacji, chill-out room,
  • Rozwój zawodowy – praca w doświadczonym zespole; okazja do nabycia i pogłębienia wiedzy na temat branży turystycznej.

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Burgery

  • Welcome pack
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Burgery

  • Welcome pack