Wróć
Travel Consultant with Czech and/or Slovak language (2 - liczba wakatów)
Etat
Katowice
Aplikuj

Main responsibilities:

  • Full Customer Service of Travelers based on incoming calls in Czech and/or Slovak language
  • Telephone counseling for choosing the best options for travel routes (including flight bookings, hotels, travel insurance, car rentals), depending on customer’s needs and preferences  
  • Professional support in planning the journey, in order to ensure it’s trouble-free course
  • Cultivating the specialized knowledge concerning international tourism market
  • Building and maintaining good relations with the customer
  • Creating and enhancing the professional image of the company
  • Current cooperation with the suppliers of products and travel services

Our expectations:

  • FLUENCY IN CZECH AND/OR SLOVAK LANGUAGE is a must
  • Customer service oriented attitude
  • Communicative knowledge of English
  • Excellent soft skills and focus on Traveler’s satisfaction
  • Availability to work in shifts (8 hours per day, between 8 AM and 10 PM) and one weekend per month

We offer:

  • Fundamental salary and attractive system of bonus payment (based on stable employment contract for full time)
  • Package of social benefits 
  • Friendly atmosphere and easy start-up – flat structure of organization, work at friendly and dynamic team
  • Great work enviornment – modern office, fully-equipped kitchen, flexible work hours (shift system)
  • Career development opportunities – feedback from experienced experts, a chance to acquire specialized knowledge concerning international tourism market, a chance to develop sales skills, an opportunity to collaborate on company blog for travelers, guarantee of special coachings and trainings

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack