Wróć
Travel Consultant with French (2 - liczba wakatów)
Etat
Katowice
Aplikuj

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: 

  • Kompleksowa obsługa osób podróżujących na podstawie rozmów przychodzących w języku francuskim
  • Telefoniczne doradztwo w wyborze najlepszych opcji i tras podróży (w tym rezerwacji biletów lotniczych, ofert hoteli, ubezpieczeń podróżnych, wynajmu samochodów), zależnie od potrzeb i preferencji klientów
  • Profesjonalne wsparcie przy planowaniu i realizacji podróży, celem zapewnienia jej bezproblemowego przebiegu
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem

 

Nasze oczekiwania:

  • BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA FRANCUSKIEGO (warunek konieczny)
  • Nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zapewniającym swobodną komunikację w pracy
  • Orientacja na Klienta poparta łatwością w nawiązywaniu kontaktu
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

 

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie, na które składa się gwarantowana podstawa + atrakcyjny system premiowy (w oparciu o umowę o pracę na pełen etat – od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00)
  • Benefity – dofinansowanie do karty sportowej, możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie i skorzystania z prywatnej opieki medycznej
  • Przyjazną atmosferę i luźny start-up – płaska struktura organizacji, praca w przyjaznym i dynamicznym zespole
  • Świetne warunki pracy – nowoczesne biuro, dobrze zaopatrzona kuchnia, elastyczne godziny pracy (system zmianowy) umożliwiające swobodne łączenie życia zawodowego z prywatnym
  • Duże możliwości rozwoju – wsparcie doświadczonych ekspertów, okazja do nabycia specjalistycznej wiedzy na temat międzynarodowego rynku turystycznego, szansa na rozwój umiejętności sprzedażowych, możliwość współtworzenia firmowego bloga dla podróżujących, gwarancja kompleksowych szkoleń.

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack