Jesteśmy dumni z tego, że eSky zdobył zaufanie zarówno klientów, jak i partnerów biznesowych. Dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia otrzymane na rynkach, na których działamy.
eSky znalazło się wśród finalistów dziewiętnastej edycji rankingu Gazele Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu. Ranking skupia najbardziej dynamicznie rozwijające sie firmy z sektora MŚP.
eSky Bułgaria otrzymało nagrodę publiczności w kategorii Aplikacja mobilna oraz nagrodę publiczności i jury w kategorii Strona internetowa e-commerce w konkursie Strona Roku. Jest to konkurs, który wyróżnia w różnych kategoriach najlepsze strony internetowe i aplikacje mobilne w Bułgarii.
eSky Bułgaria zajęło pierwsze miejsce w konkursie APG w kategoriach: Doskonałość w sprzedaży produktów APG za 2017 rok, Sprzedaż CHINA SOUTHERN AIRLINES za 2017 rok i sprzedaż LATAM Airlines Group za 2017 rok. Nagroda ta jest uznaniem dla pracy, profesjonalizmu i technologii, z których korzysta eSky.
eDestinos Brasil otrzymał nagrodę 2018 + Digital Enterprise Award w kategorii Commerce. Nagroda ma na celu wyróżnienie firm o najlepszej pozycji, które stawiają czoła wyzwaniom i wykorzystują możliwości cyfrowego świata, w którym żyjemy.
eSky zostało wymienione jako „Ones to Watch” - jedno z najlepszych przedsięwzięć biznesowych w Europie w kategorii Travel / Leisure, biorących udział w konkursie European Business Awards.
eSky otrzymało wyróżnienie od Emirates Airline jako wyraz uznania dla wyjątkowych zasług spółki i wsparcia w latach 2017 - 2018.
Aplikacja mobilna eSky otrzymała nagrodę specjalną przyznawaną przez jury konkursu Internet Effectivenes Awards 2018 za łączny zysk, jaki przyniosła aplikacja dla całej spółki.
Aplikacja mobilna eSky zajęła 1. miejsce w kategorii Aplikacja mobilna w konkursie Internet Effectivenes Awards 2018. Jury oceniało skuteczność aplikacji z punktu widzenia korzyści dla właściciela projektu.
eSky.pl S.A. otrzymało tytuł Wielki Modernizator Polski 2017. Jest on przyznawany firmom przez Instytu Europejskiego Biznesu, który prowadzi ten konkurs od 2005 roku.
eSky otrzymało tytuł Geparda Biznesu 2017 przyznany przez Instytut Europejskiego Biznesu. Tytuł przyznawany był firmom, których wartość rynkowa wzrosła o co najmniej 10 procent.
Już 2. rok z rzędu aplikacja mobilna eSky otrzymała nagrodę w konkursie e.Comm Awards w Bułgarii w kategorii Najlepsza aplikacja mobilna.
eSky otrzymało wyróżnienie od firmy Amadeus za innowacyjność i szczególny wkład w rozwój produktów Amadeus w Polsce.
Łukasz Neska, vice president eSky Group, otrzymał nagrodę w kategorii Sales and Marketing Excellence – Master of E-commerce Marketing w konkursie Dyrektor Marketingu 2017. Konkurs oragnizowany był po raz 7. przez Mediarun.com.
Serwis eSky w Bułgarii zajął 1. miejsce w konkursie e.Comm Awards w kategoriach: Najlepszy design i UX, Najlepsza aplikacja mobilna, Najlepsza strona e-commerce w głosowaniu internautów. e.Comm Awards to konkurs dla serwisów e-commerce w Bułgarii.
Wyróżnienie TOP AGENT zostało przyznane spółce eSky.pl S.A. za świetne wyniki podczas pięcioletniej współpracy z liniami QATAR. Nagroda to potwierdzenie pozycji TOP 5 partnerów linii QATAR w Polsce.
Firma eSky, głosami internautów i jury, zdobyło 1. miejsce w konkursie ekomersy 2017 w kategorii Ekspansja zagraniczna. Konkurs ekomersy był organizowany po raz 6. przez Fundację Polak 2.0.
Aplikacja mobilna eSky otrzymała nagrodę Dobry Wzór 2017 w kategorii Usługi przyznawaną przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Jury doceniło użyteczność i praktyczność aplikacji eSky, która umożliwia łatwe i szybkie zorganizowania podróży.
eDestinos w Brazylii zdobyło 3. miejsce w konkursie Best Online Travel Agency organizowanym przez Latam Airlines. Nagroda była przyznawana w oparciu o wyniki sprzedażowe na rynku brazylijskim.
eSky Bułgaria zdobyło 2 nagrody w konkursie APG Airlines Awards w 2017 roku. Pierwsza została przyznana w kategorii Best-selling agent of APG represented airlines, a druga Best-selling agent for China Southern Airlines.
Aplikacja eSky zwyciężyła w kategorii M-commerce, pokonując m.in. rozwiązania TUI Poland, ITAKA, czy Empik. eSky zwyciężyło nie tylko dzięki głosom jury, ale też dzięki wsparciu zadowolonych użytkowników, którzy oddali na nią swoje głosy.
eSky zostało triumfatorem konkursu RE:Branding Roku 2016. eSky zostało nominowane do nagrody w wyniku przeprowadzonego w I. kwartale 2016 roku procesu gruntownego rebrandingu, który obejmował m.in. zmianę identyfikacji wizualnej oraz logo.
Odział spółki eSky w Rumunii zajął 2. miejsce w kategorii Najbardziej dochodowych agencji podróżniczych. To kolejna nagroda potwierdzająca stabilną pozycję internetowego biura podróży eSky na rynku rumuńskim.
Travelport po raz kolejny przyznał wyróżnienie Best Online Agency firmie eSky. Nagroda została wręczona podczas uroczystej gali Top Hotel Awards Ceremony – jednego z najważniejszych wydarzeń w branży turystycznej w Rumunii.
Oddział eSky w Bułgarii znalazł się na 1. miejscu rankingu, zdobywając tytuł Best Online Travel Agency in Bulgaria. Nagroda ta został przyznana w oparciu o liczbę sprzedanych biletów Turkish Airlines w 2016 roku.
Firma eSky została doceniona w dziedzinie obsługi klienta, zdobywając tym samym 1. miejsce w kategorii Najlepsza Obsługa Klienta. ExTempore to firma specjalizująca się w szkoleniach z dziedziny customer care.
Odział eSky w Rumunii zdobył 3. miejsce w kategorii Projekt specjalny za kampanię eSky Live. Projekt ten opierał się na współpracy z najważniejszymi na rynku rumuńskim magazynami lifestylowymi dla kobiet.
Aplikacja mobilna otrzymała kolejną nagrodę – 1. miejsce w konkursie Etravel Awards 2016. Elegancki design, szybkość wyświetlania ofert, prostota i bezpieczeństwo w dokonywaniu płatności były decydującymi czynnikami w przyznaniu tej nagrody.
Oddział eSky w Bułgarii znalazł się na 1. miejscu, zdobywając tytuł Best Online Travel Agency in Bulgaria. Nagroda został przyznana w oparciu o liczbę sprzedanych biletów Turkish Airlines Awards w 2015 roku.
eSky Bułgaria zdobyło 1. miejsce w kategorii OTA (Online Travel Agency). APG Airlines Awards to coroczna ceremonia mająca na celu nagrodzenie najlepszych agentów podróży sprzedających bilety linii APG Airlines.
eSky został wyróżniony 3. miejscem w kategorii Best Romanian Online Booking Website. Wśród kryteriów oceny znalazły się: przydatność strony, projekt, szybkość i łatwość dokonywania rezerwacji, a także bezpieczeństwo dokonywania płatności.
eSky znalazł się na 2. miejscu rankingu najbardziej popularnych agencji turystycznych sprzedających bilety lotnicze w Rumunii. Nagroda została wręczona podczas wydarzenia Romanian Digital Travel Awards.
Aplikacja mobilna eSky zdobyła 1. miejsce w konkursie Webstock Awards 2015 w Rumunii. Jury konkursu w szczególności doceniło użyteczność, łatwość nawigacji i praktyczność aplikacji, a także jej design.
eSky.ro zajął 2. miejsce w czołówce rankingu najbardziej dochodowych biur podróży. Tym samym udowadnił swoją wysoką pozycję jako zaufanego i rzetelnego partnera na rumuńskim rynku podróży online.
1.miejsca w kategoriach: Electronic Market i Affiliate zostały przyznane eSky Bułgaria w edycji konkursu w 2014 roku. Forbes eVolution Awards to ranking, w którym wyróżnienia zostają przyznawane przez CEO firm z branży e-commerce, IT i innowacje w Bułgarii.
Travelport, ważny gracz w branży turystycznej, przyznał wyróżnienie Best Online Agency firmie eSky. Nagroda ta odzwierciedla sukces, który eSky odnotowuje nieprzerwanie od czasu uruchomienia rynku rumuńskiego w 2009 roku.
eSky otrzymał nagrodę za 3. miejsce w kategorii Best Romanian Online Booking Website. Wśród kryteriów oceny znalazły się: przydatność strony, projekt, szybkość i łatwość dokonywania rezerwacji, a także bezpieczeństwo dokonywania płatności.
Blog eSky zdobył 1. miejsce na Webstock Awards 2014 w Rumunii. Czytelnicy docenili szczery, naturalny styl komunikacji, a także użyteczność informacji dostarczanych przez doświadczonych konsultantów podróży.
Intensywny rozwój oraz bardzo dobre wyniki finansowe za 2012 rok zapewniły eSky 34. miejsce w rankingu głównym Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2012 oraz 5. lokatę w kategorii „Big 5” – tj. Wielka Piątka tego prestiżowego konkursu.
Fanpage eSky zdobył 3. miejsce w konkursie organizowanym przez Etravel Awards. Jury szczególnie doceniło treści graficzne, rodzaj informacji, a także szybki czas odpowiedzi na zapytania użytkowników zapewniany przez konsultantów.
Serwis eSky został wyróżniony w kategorii e-biznes. W komentarzu do swojej decyzji jury podkreślało, że firma wykazuje ponadprzeciętną innowacyjność rynkową o czym świadczy m.in. dynamika jej sprzedaży na poziomie 147%.
Travelport, dostawca systemów globalnej dystrybucji biletów lotniczych, po raz 3. docenił rosnące wyniki firmy eSky na rynku rumuńskim. Dlatego też, kolejny rok z rzędu, wyróżnił eSky w Rumunii nagrodą Online Rising Star w 2013 roku.
eSky po raz trzeci znalazło się w rankingu e-sklepów przygotowanym przez portal Money.pl, tym razem we współpracy z Gazetą Wyborczą oraz serwisem wyborcza.biz. Warunkiem uczestnictwa w rankingu była popularność danego sklepu wśród internautów.
Spółka eSky.pl S.A. otrzymała wyróżnienie Najlepszy debiut w Internecie w roku 2010/2011 od biura podróży Neckermann - jednego z największych koncernów turystycznych w Europie - Thomas Cook Group plc, który szczyci się ponad 175-letnią tradycją.
eSky znalazło się wśród laureatów nagrody Diament Forbesa. W rankingu uwzględniane są przedsiębiorstwa, które na przestrzeni ostatnich lat najszybciej zwiększały swoją wartość. Firma znalazła się na 45. miejscu rankingu wśród spółek z przychodem do 250 mln zł.
Karolina Wróż z Centrum Obsługi Klienta serwisu eSky zajęła 1. miejsce w konkursie na Telemarketera Roku w kategorii Help desk. Nagroda udowadnia, że nasi klienci mogą liczyć na najwyższą jakość obsługi i profesjonalną pomoc.
eSky zajął 3. miejsce w sekcji Top Business w kategorii Sprzedaż detaliczna oraz 2. miejsce w kategorii Handel z wykorzystaniem Internetu. Tym samym, zostało uznane i nagrodzone specjalistyczne doświadczenie eSky w zakresie online business.
Firma eSky otrzymała wyróżnienie od Travelport - opertaora systemu rezerwacji - przyznane dla najlepszego klienta tego dostawcy na wszystkich rynkach europejskich, na których prowadzi swoje działania.
eSky znalazł się w gronie laureatów „Big 5” i okazał się najlepszy wśród polskich firm piastujących w tym roku ten tytuł, zajmując 3. miejsce. Równocześnie firma zajęła 30. miejsce w rankingu głównym Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2012.
Kolejna nagroda Online Rising Star dla eSky w Rumunii za stały wzrost i świetne wyniki firmy. Wyróżnienie to potwierdzenie kilkuletniego sukcesu osiągniętego na zagranicznym rynku.
eSky.pl zajęło 3. miejsce w rankingu organizowanym przez tygodnik Wprost i portal Money.pl. Brano pod uwagę: jakość oferty i obsługi klienta, funkcje ułatwiające poruszanie się po stronie oraz czynniki techniczne, mające wpływ na wygląd i działanie strony.
Odział eSky w Rumunii otrzymał wyróżnienie doskonałości za rejestrację najwyższego współczynnika konwersji dla ubezpieczeń podróżnych w 2011 roku.
eSky otrzymało tytuł Najpopularniejszego internetowego serwisu turystycznego w rankingu magazynu Wiadomości Turystyczne - jedynego w Polsce dwutygodnika przeznaczonego dla branży turystycznej i niezależnej firmy badawczej Gemius.
Zaledwie w 2 lata od rozpoczęcia działalności na rynku rumuńskim, Travelport nagrodził eSky za wyjątkowe wyniki biznesowe, potwierdzając tym samym sukces, który eSky zarejestrował w bardzo krótkim czasie.
Nagroda zostala przyznana eSky w Rumunii za stale rosnące wyniki firmy. Wyróżnienie to potwierdza sukces, jaki osiągnęła firma na rynku rumuńskim, w krótkim czasie od rozpoczęcia działalności.
eSky dołączyło do klubu Gazeli Biznesu w 2010 roku. Jest to nagroda przyznawana najszybciej rozwijającym się firmom średniej wielkości. Gazele Biznesu są wyróżnieniem przyznawanym przez redakcję dziennika Puls Biznesu oraz firmę Coface Poland.