Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Jak długo trwa dodanie opinii?
Dodanie opinii o hotelu trwa zaledwie kilka minut, ale oczywiście, każdy kto ma ochotę może spędzić znacznie więcej czasu na wyrażenie swojego zdania na temat hotelu – w polu „Treść opinii” można rozpisać się do woli. Im bardziej wyczerpująca opinia, tym cenniejsza dla innych podróżnych.

Czy trzeba zarejestrować się na stronie, by dodać opinię?
Nie musisz rejestrować się na stronie eSky, aby dodać opinię o hotelu. Nie wymagamy podawania szczegółowych danych osobowych, tworzenia kont i logowania się w serwisie.

Jak zobaczyć dodaną przez siebie opinię?
Po dodaniu opinii o hotelu na ekranie podziękowania pojawia się link „Zobacz swoją opinię”. Po kliknięciu znajdziesz swoją opinię na temat hotel.

Czy można zmienić dodaną opinię?
Raz dodanej opinii nie można samemu zmienić ani usunąć.

Jak szybko opinia o hotelu zostaje opublikowana na stronie?
Twoja opinia o hotelu zostaje opublikowana na stronie natychmiast po jej dodaniu. Możesz ją zobaczyć, klikając w link „Zobacz swoją opinię”.

Czy opinie są moderowane?
Opinie są sprawdzane pod kątem niecenzuralnych wyrażeń. Nie są natomiast usuwane opinie negatywne na temat hoteli.


To może Cię zainteresować

Zobacz również:

TOP 10 Najbardziej romantycznych miast Europy Top 10 najciekawszych parków narodowych świata Wymiary i waga bagażu w samolocie

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl S.A.

Zainteresował Cię artykuł, ale potrzebujesz więcej informacji?
Anuluj
Dziękujemy za pomoc

Twoja opinia pomoże name tworzyć lepsze i bardziej dopasowane artykuły.

Chwilowo nie mogliśmy przesłać Twoich sugestii

Wyślij ponownie lub spróbuj później.