Jak dodać opinię o hotelu?

Jak dodać opinię o hotelu?

W serwisie eSky istnieją dwa sposoby dodania opinii o hotelu.

Mail

Każda osoba, która zarezerwowała hotel za pośrednictwem eSky po powrocie z podróży, otrzymuje od nas maila z prośbą o dodanie opinii o hotelu. W mailu znajduje się link do hotelu. Po jego kliknięciu następuje przekierowanie na stronę, gdzie możesz dodać opinię o obiekcie.

Strona internetowa

Każda osoba, która przebywała w danym hotelu może również dodać o nim opinię, korzystając z zakładki Hotele. Aby odnaleźć hotel, należy w wyszukiwarce w polu „Kierunek podróży” wpisać nazwę miasta, w którym znajduje się hotel i nacisnąć przycisk „Szukaj”. Po wyświetleniu listy hoteli dostępnych w danym mieście możesz odnaleźć hotel z listy lub wpisać nazwę hotelu w polu, które znajduje się po lewej stronie ekranu. W zakładce „Opinie gości” na stronie hotelu znajdziesz niebieski przycisk „Dodaj opinię”.


To może Cię zainteresować

Zobacz również:

Top 10 najromatyczniejszych miast Europy na walentynki Jak spakować bagaż podręczny do samolotu? Najtańsze bilety do Australii. Kiedy rezerwować?

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl S.A.

Pomóż nam ulepszyć ten artykuł
Anuluj
Dziękujemy za pomoc

Twoja opinia pomoże name tworzyć lepsze i bardziej dopasowane artykuły.

Chwilowo nie mogliśmy przesłać Twoich sugestii

Wyślij ponownie lub spróbuj później.