Co zrobić w przypadku wystąpienia szkody?

Co zrobić w przypadku wystąpienia szkody?

W przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku poza granicami Polski, bezzwłocznie skorzystaj z pomocy Travel Guard pod numerem telefonu czynnym całą dobę: 

+48 22 211 98 72

Podaj swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę urodzenia, kontaktowy numer telefonu, numer ubezpieczenia podróżnego oraz inne niezbędne dane potrzebne do zorganizowania pomocy.

Aby uzyskać zwrot kosztów leczenia poniesionych za granicą:

  • uzyskaj od lekarza dokumentację zawierającą diagnozę lekarską i oryginał rachunku,
  • dokumentację lekarską wraz z oryginałem rachunku oraz opisem zdarzenia prześlij do:

AIG Europe Limited oddział w Polsce
ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa

W przypadku pozostałych roszczeń, tj.

  • ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
  • ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym,
  • ubezpieczenia od utraty, kradzieży lub uszkodzenia bagażu podróżnego,
  • ubezpieczenia opóźnienia w dostarczeniu bagażu podróżnego,
  • ubezpieczenia opóźnienia lotu,

skontaktuj się z ubezpieczycielem dzwoniąc pod numer: +48 22 211 98 72, gdzie otrzymasz szczegółowe informacje oraz instrukcje, jak postępować w przypadku Twojego zgłoszenia.


To może Cię zainteresować

Zobacz również:

Top 10 najciekawszych parków narodowych świata Jedzenie w bagażu podręcznym w samolocie Tani weekend w Europie: Rzym, Barcelona. kiedy rezerwować? 

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl S.A.

Zainteresował Cię artykuł, ale potrzebujesz więcej informacji?
Anuluj
Dziękujemy za pomoc

Twoja opinia pomoże name tworzyć lepsze i bardziej dopasowane artykuły.

Chwilowo nie mogliśmy przesłać Twoich sugestii

Wyślij ponownie lub spróbuj później.