W przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku poza granicami Polski, bezzwłocznie skontaktuj się telefonicznie z ubezpieczycielem.
Podaj: swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę urodzenia, kontaktowy numer telefonu, numer ubezpieczenia podróżnego oraz inne niezbędne dane potrzebne do zorganizowania pomocy.
Aby uzyskać zwrot kosztów leczenia poniesionych za granicą:
- uzyskaj od lekarza dokumentację zawierającą diagnozę lekarską i oryginał rachunku,
- dokumentację lekarską wraz z oryginałem rachunku oraz opisem zdarzenia prześlij na adres podany w certyfikacie ubezpieczenia.
W przypadku pozostałych roszczeń, tj.
- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym,
- ubezpieczenia od utraty, kradzieży lub uszkodzenia bagażu podróżnego,
- ubezpieczenia opóźnienia w dostarczeniu bagażu podróżnego,
- ubezpieczenia opóźnienia lotu,
skontaktuj się z ubezpieczycielem telefonicznie, by otrzymać szczegółowe informacje oraz instrukcje, jak postępować w przypadku Twojego zgłoszenia.
Gdzie znajdę numer telefonu i adres e-mail?
Numer telefonu oraz adres e-mail ubezpieczyciela znajdziesz na otrzymanym po wykupieniu ubezpieczenia certyfikacie.