Menu

!NOWOŚĆ! Ubezpieczenie rezygnacji z podróży All Risk

!NOWOŚĆ! Ubezpieczenie rezygnacji z podróży All Risk

Planujesz podróż, ale martwisz się o nieprzewidziane sytuacje, które mogą pokrzyżować Ci plany? A może kupujesz bilety lotnicze z dużym wyprzedzeniem i nie wiesz, czy Twoja podróż się odbędzie? Ubezpieczenie rezygnacji z podróży All Risk zapewnia kompleksową ochronę przed nieprzewidzianymi sytuacjami, gdyby Twoja podróż miała nie dojść do skutku. Uwaga! Opcja dostępna jest dla lotów, które odbędą się 1 lipca br. lub później.

Ubezpieczenie All Risk umożliwia rezygnację z podróży od momentu rezerwacji biletu do 24 godzin przed planowym wylotem. Dzięki niemu można bez obaw zrezygnować z podróży i uzyskać 90% kosztów zakupionych biletów. Ubezpieczenie pokryje koszty w przypadku rezygnacji z każdego udokumentowanego powodu, np. choroby (w tym choroby bliskich, a nawet psa czy kota!), egzaminu, utraty czy rozpoczęcia nowej pracy!

W jakich przypadkach mogę skorzystać z ubezpieczenia All Risk?

Ubezpieczenie rezygnacji z podróży All Risk umożliwia odzyskanie 90% kosztów biletów lotniczych w każdym udokumentowanym przypadku. Wśród nich znajdziemy:

  • nieszczęśliwy wypadek albo nagłe zachorowanie osoby ubezpieczonej, współubezpieczonej lub ich bliskich oraz zwierząt domowych (np. psa lub kota),
  • stwierdzone zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2 osoby ubezpieczonej, współubezpieczonej lub ich bliskich (choroba COVID-19),
  • zaostrzenie choroby przewlekłej, np. cukrzycy,
  • komplikacje w przebiegu ciąży,
  • śmierć osoby ubezpieczonej, współubezpieczonej lub ich bliskich,
  • spowodowana zdarzeniem losowym szkoda rzeczowa poniesiona przez ubezpieczonego lub współubezpieczonego, która zmusza go do przebywania w miejscu zamieszkania (np. włamanie do domu, kradzież samochodu),
  • utrata pracy przez ubezpieczonego lub współubezpieczonego (za wyjątkiem utraty pracy z winy pracownika),
  • rozpoczęcie pracy przez ubezpieczonego lub współubezpieczonego w trakcie planowanej podróży, pod warunkiem, że wcześniej pracodawca nie wskazał tej daty,
  • zmiana daty egzaminu,
  • zgłoszona władzom kradzież dokumentów ubezpieczonego lub współubezpieczonego, które są niezbędne do odbycia podróży (paszport, dowód osobisty itp.),
  • inne udokumentowane powody, które uniemożliwiają odbycie podróży.

Co otrzymam w przypadku rezygnacji z ubezpieczonej podróży?

W przypadku skorzystania z ubezpieczenia od rezygnacji z podróży All Risk do 24 godzin przed jej planowanym rozpoczęciem otrzymasz:

  • zwrot 90% kosztów biletów lotniczych.

Ubezpieczenie All Risk a standardowe ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podróży

Rezerwując loty w eSky możesz skorzystać z dwóch opcji ubezpieczenia od rezygnacji z podróży. Ubezpieczenie All Risk możesz wykupić jedynie w trakcie zakładania rezerwacji, a standardowe ubezpieczenie od rezygnacji w późniejszym terminie, ale do 5 dni po zarezerwowaniu biletów. Zobacz, czym różnią się obie opcje.

  Ubezpieczenie All Risk Ubezpieczenie standardowe
Powód rezygnacji Każdy udokumentowany przypadek (zobacz przykłady) Ściśle określone przypadki
Obejmuje zachorowanie na COVID-19 Tak, tylko pod warunkiem udokumentowania Tak, tylko pod warunkiem hospitalizacji
Możliwość zakupu ubezpieczenia Tylko w trakcie rezerwowania biletu Po zarezerwowaniu biletu (maksymalnie do 5 dni po założeniu rezerwacji)
Zwrot kosztów biletów lotniczych 90% kosztów biletów (do kwoty 3500 euro) Do 5000 euro
Cena 10% kwoty zakupionych biletów 3% kwoty zakupionych biletów
Dla kogo?

Idealne dla osób, które:

  • obawiają się zachorowania (w tym swoich bliskich, np. dzieci) bezpośrednio przed podróżą,
  • pracują lub studiują i obawiają się, że obowiązki uniemożliwią im podróż,
  • są w ciąży lub chorują przewlekle (np. na cukrzycę),
  • posiadają zwierzęta domowe (np. psa lub kota),
  • chcą mieć zabezpieczenie przed nieprzewidzianymi zdarzeniami (np. zgubienie lub kradzież dokumentów),
  • planują podróż z dużym wyprzedzeniem,
  • chcą mieć pewność uzyskania zwrotu poniesionych kosztów, 
  • kupują bilety bezzwrotne (np. tanich linii lotniczych: Ryanair, Wizz Air, easyJet itp.).

Idealne dla osób, które:

  • chcą zabezpieczyć się na wypadek niespodziewanych poważnych wydarzeń życiowych.

W jaki sposób mogę zgłosić rezygnację z podróży?

Sytuację, która uniemożliwia wyruszenie lub kontynuowanie podróży należy zgłosić do 3 dni od jej wystąpienia, dzwoniąc na numer telefonu lub przesyłając wiadomość na e-mail wskazane na certyfikacie ubezpieczenia. Aby przyspieszyć proces, prosimy o podanie imienia i nazwiska ubezpieczonego oraz numeru certyfikatu.

Kiedy mogę wykupić ubezpieczenie All Risk?

Ubezpieczenie można wykupić jedynie w trakcie rezerwowania biletów lotniczych na podróż, która rozpocznie się 1 lipca br. lub później. Aby tego dokonać, należy wybrać ubezpieczenie All Risk w formularzu rezerwacji. Koszt ubezpieczenia zostanie doliczony automatycznie do kosztów rezerwacji, opłacisz go wraz z biletami lotniczymi oraz innymi wybranymi usługami. 

Uwaga! Ubezpieczenia rezygnacji z podróży All Risk nie można dokupić już po założeniu rezerwacji na stronie eSky.

Ile kosztuje wykupienie ubezpieczenia All Risk? Cena wynosi 10% wartości biletów lotniczych, więc można je wykupić za niewielką cenę, np. w przypadku rezerwacji tzw. biletów bezzwrotnych (Ryanair, Wizz Air, easyJet). 

 

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl.

Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
Moim zdaniem ten artykuł:
Dziękujemy za Twoją opinię!