Infolinia: 801 420 303

Dla połączeń z zagranicy:
+48 32 728 3000

Pracujemy w godzinach:
Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 22:00, Sobota: 8:00 - 20:00, Niedziela: 12:00 - 20:00

Cena połączenia wg stawek operatora

Odprawa online

Odprawa online

Odprawa online to odprawa dokonywana przez internet. Alternatywą jest odprawa na lotnisku.

Uwaga!
Warto zawsze skorzystać z odprawy online, jeśli jest dostępna, ponieważ odprawa na lotnisku w przypadku wielu linii lotniczych może wiązać się z dodatkowymi opłatami. 

Klienci eSKY.pl odprawiają się łatwiej

eSKY.pl umożliwia swoim klientom dokonanie odprawy online za pośrednictwem swojego serwisu. Czynność taką można wykonać po otrzymaniu biletu lotniczego, w okresie od 7 dni do 6 godzin przed planowanym wylotem w przypadku linii Ryanair, a Wizz Air od 30 dni do 6 godzin przed wylotem.

Odprawy online nie można dokonać na naszej stronie internetowej, a wszystkie informacje dotyczące tego procesu są wysyłane do pasażera w mailu.

Wiadomość zawiera specjalny link, który przenosi użytkownika do formularza odprawy. Dokument ten należy wypełnić wszystkimi wymaganymi danymi pasażerów. Po ich wysłaniu pasażer otrzymuje maila z potwierdzeniem dokonania odprawy i kartą pokładową w załączniku. 

Kartę należy wydrukować i zabrać ze sobą na lotnisko, wraz z dokumentem tożsamości użytym do odprawy. Jej brak skutkuje koniecznością zapłacenia wysokiej opłaty karnej, a w skrajnych przypadkach nawet odmową wpuszczenia na pokład samolotu.

Zmiana po odprawie

Po odprawieniu się online linie lotnicze Ryanair, Wizz Air, Easy Jet umożliwiają zmianę daty lotu lub nazwiska pasażera. Koszt tzw. otwarcia biletu wynosi 15 EUR/15 GBP za pasażera za lot.  Po otwarciu biletu pasażerowie mogą dokonać zmian zgodnie z regulaminem linii lotniczej i ewentualnymi opłatami. Istnieją ograniczenia dotyczące czasu, w którym takiej zmiany można dokonać. 

Uwaga!
Pasażerów podróżujących z bagażem rejestrowanym odprawa online nie zwalnia z obowiązku stawienia się do standardowej odprawy bagażowej na lotnisku.


Pamiętaj!

  • po dokonaniu odprawy online zmiany w bilecie są już niemożliwe (za wyjątkiem linii lotniczych Ryanair, Wizz Air, Easy Jet),
  • pasażerowie muszą posiadać wydruk kart pokładowych na lotnisku,
  • karty pokładowe mogą być wydrukowane w czerni,
  • każda karta pokładowa musi być wydrukowana na osobnej kartce, tak żeby jedna strona kartki pozostała niezadrukowana,
  • pasażerowie muszą mieć ze sobą na lotnisku dokumenty tożsamości użyte do odprawy online.

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSKY.pl S.A.

Pomóż nam ulepszyć ten artykuł
Anuluj

Dziękujemy za pomoc

Twoja opinia pomoże name tworzyć lepsze i bardziej dopasowane artykuły.

Życzymy udanego dnia,
Zespół eSKY.pl

Chwilowo nie mogliśmy przesłać Twoich sugestii

Wyślij ponownie lub spróbuj później.