eSKY.pl na podium rankingu najlepszych sklepów internetowych

Już od pięciu lat tygodnik „Wprost” i portal Money.pl oceniają najlepsze sklepy i serwisy internetowe na polskim rynku. Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl zajęło w obecnej edycji 3 miejsce, co w stosunku do rankingu 2009 stanowi awans aż o 4 pozycje. Celem na przyszły rok jest tytuł lidera.

Fakt, że tym roku znaleźliśmy się w pierwszej trójce w swojej kategorii uważam za ogromny sukces – powiedział Łukasz Neska z Internetowego Centrum Podróży eSKY.pl. – Surowe kryteria oceny i silna konkurencja sprawiają, że zajęcie tak wysokiego miejsca nie jest łatwe. Tym bardziej możemy być dumni z tempa, w jakim eSKY.pl stał się docenianą i rozpoznawaną marką – dodaje.

Dziennikarze „Wprost” i Money.pl ocenili ponad 100 serwisów w 7 kategoriach, m.in. sklepy wielobranżowe i specjalistyczne, kultura i rozrywka, zdrowie i uroda oraz podróże. Liczyła się jakość oferty i obsługi klienta, funkcje ułatwiające poruszanie się po stronie oraz różnego rodzaju czynniki techniczne, mające wpływ na wygląd i działanie strony.

Nasze ambicje sięgają oczywiście pozycji lidera rankingu i taki cel stawiamy sobie na przyszły rok – mówi Łukasz Neska z eSKY.pl. – W pewnym nasze osiągnięcie jest podwójne, ponieważ jeden z serwisów wyróżnionych w pierwszej dziesiątce „Wprost” opiera swoją stronę na naszej platformie wyszukiwania eSKY Travel Search. Jest ona jest najczęściej stosowaną wyszukiwarką na polskim rynku internetowej rezerwacji produktów turystycznych. Cieszymy się więc, że mogliśmy pomóc innym osiągnięciu sukcesu – dodaje.

To już kolejne wyróżnienie przyznane Internetowemu Centrum Podróży eSKY.pl w tym roku. We wrześniu przyznano mu tytuł najpopularniejszego serwisu turystycznego w Polsce w rankingu „Wiadomości Turystycznych”, przeprowadzonym we współpracy z firmą Gemius. Badana była wówczas liczba odsłon i użytkowników poszczególnych serwisów turystycznych.

Źródło: eSKY.pl