Nasza-Klasa.pl i eSKY.pl razem

Nasza-Klasa.pl, najpopularniejszy polski portal społecznościowy oraz eSKY.pl, największy serwis oferujący bilety lotnicze przez internet, rozpoczynają współpracę. Od dzisiaj, w profilu każdego użytkownika Naszej Klasy widnieje link prowadzący do podstrony z wyszukiwarką eSKY.pl.

Nasza-Klasa.pl jest czołowym portalem społecznościowym w polskim internecie. Według badań Megapanel PBI/Gemius, w lipcu 2008 portal zanotował 8 249 715 651 odsłon, odwiedziło go 7 932 980 realnych użytkowników. eSKY.pl to z kolei lider agencyjnej sprzedaży biletów lotniczych w sieci, do którego należy już ponad 40% rynku. Miesięczna liczba wyszukań obsługiwanych przez system eSKY.pl przekracza 1 milion. Unikatowe w skali kraju rozwiązania informatyczne gwarantują najszybsze wyszukiwanie w najbogatszej na polskim rynku bazie połączeń tanich i regularnych linii lotniczych.

Dzięki współpracy z portalem Nasza-Klasa.pl, eSKY.pl zamierza dotrzeć do szerokiego grona jego użytkowników, w tym osób starszych i mniej doświadczonych w korzystaniu z internetu. Dla nich profil na Naszej-Klasie jest pierwszą, a nierzadko też najważniejszą formą aktywności w sieci. Współpraca ma więc także na celu przekonanie do internetowego zakupu biletów lotniczych ludzi, którzy dotąd w ogóle nie rozważali takiej możliwości, bądź uważali ją za zbyt ryzykowną.

"Wierzymy, że wystarczy raz skorzystać z wyszukiwarki eSKY.pl, by zauważyć jej szybkość i ogromny wybór. Wystarczy też raz dokonać zakupu biletu za pośrednictwem eSKY.pl, by upewnić się, że to sposób wygodny i całkowicie bezpieczny". – mówi Łukasz Habaj, wiceprezes eSKY.pl.

Współpraca Naszej Klasy i eSKY.pl ruszyła 8 października. Odnośnik, który pojawił się w profilach użytkowników kieruje do umieszczonej w portalu podstrony, na której znajduje się wyszukiwarka eSKY.pl. Portal umożliwia nie tylko odszukanie najdogodniejszego połączenia lotniczego i zakup biletu, ale także rezerwację pokoju hotelowego lub też kompleksową organizację podróży służbowych. W przyszłości, eSKY.pl zamierza poszerzyć ofertę o inne produkty turystyczne, w tym wycieczki.