Kolejne nagrody dla eSky

Pierwszy kwartał 2017 roku przyniósł wiele cennych nagród i wyróżnień przyznanych Grupie eSky. Zarówno regionalne serwisy , jak i intuicyjna aplikacja mobilna pod nazwą eSky zostały docenione w prestiżowych konkursach w Polsce i Bułgarii.

6 kwietnia br. podczas największego wydarzenia w branży e-commerce w Bułgarii – eCommCongress wręczone zostały nagrody eCommAwards 2017. Bułgarska wersja językowa serwisu eSky oraz aplikacja mobilna zdobyły nagrody w aż trzech kategoriach:

- najlepsza strona pod względem designu i UX,

- najlepsza aplikacja mobilna,

- najlepsza strona e-commerce w głosowaniu internautów.

Ponadto, eSky zostało wyróżnione także w dwóch innych konkursach w Bułgarii. Pierwszy z nich to organizowany przez lokalną edycję Forbesakonkurs E-volution Awards . eSky został doceniony prze jury konkursu w kategorii „Rynek elektroniczny”. Warto dodać, że do tego konkursu eSky zostało zgłoszone przez organizatorów oraz agencję e-act. Drugie wyróżnienie przypadło eSky w konkursie Webit Festival, w którym operator znalazł się wśród trzech firm nominowanych w kategorii: „Najlepsze zastosowanie nowoczesnych technologii w podróżach i turystyce”.

Również na polskim rynku, operator świętuje zwycięstwo. 8 marca br. w Krakowie eSky odniosło zwycięstwo w konkursie Mobile Trends Awards 2016. Nominowana do konkursu aplikacja mobilna eSky zwyciężyła w kategorii M-commerce, pokonując m.in. rozwiązania zgłoszone przez TUI Poland, ITAKA, DOZ.pl czy Empik. Zwycięstwo w tej kategorii aplikacja uzyskała nie tylko dzięki głosom jury, ale też dzięki wsparciu zadowolonych użytkowników, którzy oddali na nią swoje głosy.

Wcześniej, w lutym 2017 roku eSky został także triumfatorem uznanego konkursu RE:Branding Roku 2016 organizowanego przez serwis Branding Monitor. eSky zostało nominowane do nagrody w wyniku przeprowadzonego w I kwartale 2016 roku procesu gruntownego rebrandingu, który obejmował m.in. zmianę identyfikacji wizualnej oraz logo. Projekt rebrandingu przygotowany przez zespół marketingu eSky przy wsparciu Mamastudio zyskał uznanie w oczach czytelników serwisu i zaowocował II miejscem w konkursie.