16 sierpnia ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa eSky. Billboardy sponsorskie można zobaczyć w kanałach należących do TVN i Polsatu. Kampania wspierana będzie również w internecie – w serwisach VOD pojawią się spoty „Wkręć się w podróżowanie”, równocześnie przygotowana została strona inspiracje.esky.pl oraz kampania w sieci reklamowej GDN.
Głównym celem kampanii reklamowej jest zwiększenie zauważalności marki oraz podkreślenie pozycji eSky jako Online Travel Agency (OTA), oferującej pełen zakres usług turystycznych. Oznacza to, że nasi klienci w jednym miejscu, serwisie eSky.pl, mogą zorganizować każdą podróż – od krótkich wypadów po duże wyprawy w pełnym zakresie. Billboardy sponsorskie będą emitowane przed programami na antenach 16 kanałów należących do TVN i Polsatu – zarówno ogólnych, jak i tematycznych.
Za tydzień, 23 sierpnia rusza druga część kampanii. W internecie – w serwisach VOD należących do TVN i TVP oraz w serwisie YouTube pojawią się spoty reklamowe „Wkręć się w podróżowanie”. Spoty mają na celu podkreślenie kompleksowości oferty eSky i eksponują główne produkty oferowane przez firmę – loty, hotele, samochody oraz łączone oferty lot+hotel. Emisja spotów zakończy się wraz z końcem września br.
Kampania w telewizji i w serwisach VOD wspierana będzie kampanią w sieci reklamowej GDN oraz poprzez specjalnie uruchomiony serwis inspiracje.esky.pl, gdzie można znaleźć inspiracyjne materiały dotyczące podróżowania – opisy najciekawszych kierunków, istotne porady dotyczące planowania podróży oraz dodatkowe informacje dotyczące możliwości zorganizowania swoich wypraw dzięki aplikacji mobilnej i serwisów eSky.
Spoty wyprodukowała agencja kreatywna Creogram, materiały graficzne zostały przygotowane przez agencję H20 Creative. Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Media Republic.