Grupa eSky wchodzi do Afryki i celebruje 15-lecie

Od lipca 2019 roku usługi Grupy eSky – zaawansowanego dostawcy rozwiązań turystycznych online – są dostępne na pierwszym afrykańskim rynku, w Republice Południowej Afryki. Wejście na kontynent afrykański to dla Grupy kolejny krok milowy w rozwoju. Zgodnie z zakładanym planem ekspansji w Europie Północnej i Zachodniej, w drugim kwartale br. lokalne serwisy eSky zostały uruchomione również w Szwajcarii, Belgii i Holandii. Obecnie, dedykowane serwisy lokalne Grupy eSky są dostępne dla mieszkańców blisko 50 krajów i regionów na świecie. W 2019 roku Grupa eSky przyspiesza ekspansję i świętuje 15-lecie powstania prowadzonym międzynarodowo konkursem fotograficznym dla użytkowników.
 
Według szacunków analityków rynek RPA jest wysoce atrakcyjny jako druga, co do wielkości, gospodarka w Afryce, z blisko 50 milionami mieszkańców, której jedną z ważniejszych gałęzi gospodarki jest turystyka. Jak podaje Grupa eSky rynek usług turystycznych w RPA jest szacowany poziomie średnio 800 tysięcy miejsc dostępnych w lotach do / z kraju miesięcznie.
 
Jako firma o globalnych ambicjach stale badamy nowe regiony i rynki pod kątem potencjału biznesowego. Republika Południowej Afryki jest „solidnym” rynkiem, z rosnącym popytem na rozwiązania turystyczne online oraz wieloma czynnikami, których połączenie zapewnia eSky atrakcyjną synergię. Mam na myśli możliwą komunikację w języku angielskim, tę samą strefę czasową, co Europa Wschodnia, a także rosnącą penetrację rynku przez rozwiązania mobilne. Według badań Euromonitora aż 75% użytkowników w RPA wybiera urządzenia mobilne podczas wyszukiwania i rezerwowania podróży. Umożliwia to nam wprowadzenie pełnej oferty lotów i hoteli dla użytkowników z RPA na bardzo atrakcyjnych warunkach. Dla Grupy eSky to doskonałe przesłanki, by traktować RPA jako rynek „zalążkowy” – nasz przyczółek w Afryce – komentuje Marius Turbatu, Global Expansion Director w Grupie eSky.
 
W zapowiadanej na początku 2019 roku strategii Grupa eSky wskazywała, że ekspansja geograficzna pozostaje jednym z najważniejszych założeń biznesowych, obok rozwoju technologicznego oferowanych rozwiązań i produktów. W drugim kwartale br., narodowe serwisy eSky zostały zgodnie z założeniami, uruchomione na kolejnych 3 rynkach europejskich – w Szwajcarii, Belgii i Holandii. Grupa nie zwalnia tempa ekspansji i bacznie przygląda się nie tylko rynkom afrykańskim – zwłaszcza atrakcyjnym turystycznie rynkom Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu (MENA), ale także regionowi Azja-Pacyfik (APAC).
 
Grupa eSky świętuje 15-lecie powstania i z tej okazji prowadzi szereg akcji specjalnych, m.in. konkurs fotograficzny dla użytkowników serwisu www.esky.pl, w którym nagrodą główną jest voucher podróżny o wartości 15 tys. złotych, a także kamery GoPro. Co tydzień głosujący w konkursie mogą wygrać także mapkę – zdrapkę. Prace finalistów konkursu zostaną opublikowane na portalu Onet Podróże a w jury konkursu zasiada redaktor naczelny portalu – Marcin Mroczko.
 
By wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę https://esky15.eu/pl oraz dodać wybrane wakacyjne zdjęcie pejzażu lub portretu. Wszystkie zamieszczone prace zostaną poddane głosowaniu użytkowników, a spośród 50 zdjęć, które zdobędą najwięcej głosów Jury konkursowe wybierze 3 finalistów. Konkurs trwa od 8 lipca czerwca do 15 września a finaliści zostaną wyłonieni 23 września 2019 roku.