Komunikat - tymczasowe zawieszenie połączeń lotniczych

Szanowni Państwo,

Od momentu decyzji Premiera RP o czasowym zawieszeniu wszystkich międzynarodowych połączeń lotniczych z/do Polski, jako pracownicy firmy eSky.pl natychmiast rozpoczęliśmy intensywne prace, aby znaleźć połączenia dla Klientów, którzy chcą wrócić do Polski przed wskazanym zawieszeniem lotów albo w terminach późniejszych na pobliskie lotniska.

W pierwszej kolejności przygotowaliśmy listę klientów, którzy wymagają naszego natychmiastowego wsparcia - liczy ona około pięciu tysięcy osób. Wykorzystując swoją międzynarodową strukturę, dostęp do ofert 950 linii lotniczych na świecie oraz wszystkie dostępne autorskie narzędzia analityczne, opracowaliśmy dla naszych Klientów możliwości alternatywnych połączeń, korzystając również z opcji lotów do pobliskich lotnisk m.in. w Berlinie i innych niemieckich miastach oraz Wiedniu. Kontaktujemy się kolejno z Klientami mailowo lub telefonicznie oferując im wsparcie w znalezieniu alternatywnych rozwiązań. Jednocześnie współpracujemy zarówno  z instytucjami państwowymi jak i liniami lotniczymi w celu optymalizacji i zmaksymalizowania działań, które pomogą Polakom, wracającym do ojczyzny.

Podobna sytuacja dotyczy wszystkich naszych Klientów z innych krajów, którzy są dotknięci tę sytuacją, dlatego pracownicy firmy eSky.pl pracują w trybie 24h na dobę, gdyż bezpieczeństwo i dobrostan Klientów jest dla nas najwyższym priorytetem.

Zdajemy sobie sprawę, iż Klienci znaleźli się w bardzo niekomfortowej sytuacji, często martwiąc się o bliskich i możliwość powrotu do domu. Potwierdza to wzmożony ruch na naszych serwisach w ostatniej dobie, gdzie ludzie szukają możliwości lotów. Tym bardziej wierzymy, że podjęte przez nas działania są skuteczne i przyczyniają się do sfinalizowania podróży naszych Klientów.

Firma eSky.pl istnieje na rynku od ponad 15 lat, dlatego wiemy, jakie emocje budzą podróże, a zwłaszcza powrót do domu. Podchodząc z powagą do zaistniałej sytuacji, jesteśmy gotowi na to, żeby pomóc w znalezieniu możliwości powrotu do domu, również tym, którzy kupili bilety na innych serwisach.

Jednocześnie, w porozumieniu z liniami lotniczymi, procesujemy możliwość zwrotu środków za niewykorzystane bilety lotnicze.

Z poważaniem,
Łukasz Neska
Wiceprezes eSky.pl