Grupa eSky i AXA Partners z nowym ubezpieczeniem turystycznym

● Firma eSky.pl – lider rynku internetowych biur podróży – we współpracy z firmą ubezpieczeniową AXA Partners wprowadza nowe ubezpieczenie turystyczne.
● Nowy produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, a także sytuację spowodowaną pandemią COVID-19.


W wyniku współpracy Grupy eSky z firmą ubezpieczeniową AXA Partners powstało nowe ubezpieczenie turystyczne na wyjazdy zagraniczne oraz krajowe. Jest ono udoskonaleniem dotychczas funkcjonującego produktu ubezpieczeniowego. Klienci eSky.pl otrzymają w pakiecie standardową ochronę na wypadek zachorowania lub hospitalizacji z sumą ubezpieczenia aż do €300 000. Ubezpieczenie obejmować będzie także koszty leczenia w przypadku zachorowania na COVID-19 w trakcie podróży.

Jednym z istotnych elementów nowego ubezpieczenia AXA Partners jest zwrot kosztów za każdy dzień kwarantanny za granicą w przypadku konieczności przedłużenia pobytu. Ubezpieczeni będą mogli otrzymać do €50 za każdy przebyty dzień kwarantanny za granicą - świadczenie pokrywa wydatki zarówno na nocleg jak i wyżywienie na okres do 14 dni. Ponadto klienci posiadający polisę mogą liczyć na pokrycie kosztów nowego biletu do kraju stałego zamieszkania, jeśli pierwotny transport nie mógł być wykorzystany. Dodatkowym atutem nowego produktu jest pokrycie kosztów leczenia zaostrzeń chorób przewlekłych, np. cukrzyca, choroby serca do €50 000, co nie jest standardem w innych ubezpieczeniach podróżnych dostępnych na rynku.

Działania podejmowane przez firmę eSky.pl świadczą o jej nowoczesnej postawie i proklienckim nastawieniu. Zarówno w eSky.pl jak i AXA Partners staramy się na bieżąco reagować na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku, dążąc tym samym do ciągłego rozwoju. Obserwujemy klientów podróżujących w czasie pandemii i cieszy nas ogromnie wzrost popularności zakupywania ubezpieczeń turystycznych z wysoką sumą ubezpieczenia, zawierających komplet atrakcyjnych świadczeń, szczególnie tych związanych z zarażeniem się COVID-19. Nasz produkt, który zaproponowaliśmy firmie eSky.pl  zapewnia pełen komfort podczas podróżowania i ochronę przed konsekwencjami finansowymi spowodowanymi np. nagłym, poważnym zachorowaniem włączając w to również COVID-19, czy  problemami związanymi z kwarantanną. Jest to szczególnie ważne przy uwzględnieniu obecnej sytuacji na rynku, spowodowanej epidemią, która na długo zmieni naszą rzeczywistość i podejście do podróżowania – mówi Jan Cupa, CEO, AXA Partners CEE.

W wyniku przeprowadzonego w zeszłym roku badania rynkowego „eSky.pl: Podróże po COVID-19” wynika, że ubezpieczenia turystyczne zachęciłyby jedną piątą respondentów do dokonania rezerwacji w serwisie.

Widzimy, że wraz z powrotem do latania w 2020 roku, klienci coraz częściej decydowali się na taki produkt - w ubiegłym roku co czwarta rezerwacja w naszych serwisach posiadała ubezpieczenie turystyczne. Zapewnienie maksymalnej ochrony podczas podróży dla naszych Klientów jest dla nas priorytetowe, dlatego w dobie pandemii pracujemy nad rozwiązaniami, które najlepiej odpowiadają na sytuację rynkową i oczekiwania Klientów – Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing Communication Director, eSky.pl.