- Wybierz linię lotniczą
- Laudamotion
- United Airlines
- TAME
- SunExpress Deutschland
- Onur Air
- JetBlue
- Iberia
- Delta Air Lines
- LEAV Aviation
- Aserca Airlines
- Air Moldova
- Air Europa
- Aeromexico
- Aeroflot
- Jet2.com
- Transavia
- Brussels Airlines
- Icelandair
- Czech Airlines
- Smart Wings
- Passaredo
- Copa
- LATAM Airlines
- Aerolineas Argentinas
- Aer Lingus
- Avianca Brazil
- LATAM Brasil
- GOL
- Azul
- Vueling
- Pegasus
- HahnAir
- Avianca
- Eurowings
- Tarom
- Bulgaria Air
- Ukraine International
- Turkish Airlines
- TAP Air Portugal
- Swiss
- SAS
- Qatar Airways
- Lufthansa
- LOT
- KLM
- Finnair
- Emirates
- British Airways
- Austrian
- American Airlines
- ITA Airways
- Air France
- Aegean
- Norwegian Air Shuttle
- easyJet
- Ryanair
- Wizz Air
GOL
Sprawdź, jaki bagaż podręczny w liniach GOL możesz zabrać do samolotu. Pamiętaj, że wymiary bagażu podręcznego każdy przewoźnik ustala indywidualnie. Jeśli to możliwe, wybierz miękki plecak zamiast sztywnej walizki. Łatwiej będzie go dopasować do wymogów.
Również bagaż nadawany do luku musi spełniać określone wymagania. Zobacz, jaki w liniach lotniczych GOL bagaż rejestrowany może mieć rozmiar i wagę. Liczba walizek, które możesz ze sobą zabrać, uzależniona jest od klasy lub taryfy, w której podróżujesz.
Bagaż podręczny w GOL
bagaż w cenie biletu | maksymalne wymiary | maksymalna waga |
---|---|---|
TAK | 115 cm (długość + szerokość + wysokość) | 1x5 kg |
Uwaga! Do wymiarów bagażu podręcznego wlicza się także elementy wystające: rączki, uchwyty, kółka itp.
Bagaż rejestrowany w GOL
Loty międzynarodowe
loty krajowe w Brazylii | Ameryka Południowa | Ameryka Północna | Ameryka Środkowa i Karaiby |
|
---|---|---|---|---|
limit bagażu | 23 kg* | 23 kg* | 2x32 kg (Brazylia) 1x23 kg (pozostałe trasy) |
1x23 kg |
Diamond | +20 kg | |||
Gold | ||||
Silver | +10 kg | - | +10 kg | |
nadbagaż | 0,5% ceny biletu | 1% ceny biletu | 200 $ | 1% ceny biletu |
* bez względu na liczbę sztuk
Bagaż, którego jeden z rozmiarów jest większy niż 203 cm, nie będzie porzewożony w luku, ale wysłany lotem cargo.