Tanie Noclegi - Największa Baza Noclegowa

  • Ponad 1,3 mln obiektów
  • Hotele
  • Apartamenty
  • Tanie noclegi
Zameldowanie
Wymeldowanie
listopad 2020
pon
wto
śro
czw
pią
sob
nie
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
           
grudzień 2020
pon
wto
śro
czw
pią
sob
nie
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
     
2 1
NOCLEG DO 30% TANIEJ Dostęp do ponad 1,3 mln hoteli pozwoli Ci zarezerwować nocleg nawet 30% taniej
BRAK UKRYTYCH OPŁAT Zasady rezerwacji są przejrzyste. Od razu wiesz, ile zapłacisz

Masz pytania dotyczące hotelu lub rezerwacji?

Odpowiedzi znajdziesz w naszym Poradniku Podróżnika.

Co oznaczają gwiazdki hotelowe?
Co oznaczają gwiazdki hotelowe?

Liczba gwiazdek świadczy o standardzie i udogodnieniach, jakich można się spodziewać w hotelu. Im więcej, tym warunki są bardziej luksusowe. Nie istnieje jednak żaden międzynarodowy dokument normujący wymogi, jakie muszą być spełnione w obiekcie, by otrzymał określoną liczbę gwiazdek. W każdym kraju obowiązują odrębne zasady i skale. Na dodatek są również rejony, gdzie takiej klasyfikacji nie stosuje się w ogóle (np. Skandynawia) lub jest dobrowolna (np. Anglia, Francja). Oznaczenia te należy więc traktować z dystansem i przy wyborze hotelu za każdym razem upewnić się, jakie usługi są wliczone w cenę. Sprawdź, czego możesz się spodziewać: Hotel 1-gwiazdkowy Hotel 2-gwiazdkowy Hotel 3-gwiazdkowy Hotel 4-gwiazdkowy Hotel 5-gwiazdkowy To może Cię zainteresować: Wybierz swój idealny nocleg Niemowlęta, dzieci i młodzież w hotelu Standardy obsługi w hotelu [deals Limit=2 Sort=Popularity Order=Ascending]  

Typy pokoi hotelowych
Typy pokoi hotelowych

Pokoje hotelowe dzieli się ze względu na liczbę i typ łóżek. Jedynka (single room, skrót: SGL) – pokój dla jednego gościa, z pojedynczym łóżkiem. W zależności od standardu hotelu powierzchnia mieszkalna może się wahać od 8 do14 m kw. Podwójny dla jednej osoby (twin for sole use) - to pokój z dwoma łóżkami, przeznaczony dla jednej osoby. Podwójny (twin room) – jest to pokój przeznaczony dla 2 osób. Cechą charakterystyczną jest to, iż znajdują się w nim dwa pojedyncze łóżka. Określenie „twin” będzie także stosowane do pokoi wieloosobowych, w których wstawiona jest większa, parzysta liczba pojedynczych łóżek. Dwójka (double room, skrót: DBL) – jest to także pokój dwuosobowy, ale z jednym dwuosobowym łóżkiem, tzw. „małżeńskim”. W USA takie pokoje często posiadają dwa duże łóżka dwuosobowe. Trójka (triple) - pokój dla trzech osób, zazwyczaj z trzema pojedynczymi łóżkami, Czwórka (quad) - pokój dla czterech osób, Pokoje typu „dormitory” - rodzaj pokoju (sali), w którym znajduje się wiele łóżek (często dwupiętrowych), wynajmowanych dla różnych gości. Takie sale występują zazwyczaj w hostelach i są o wiele tańsze niż tradycyjne pokoje. To może Cię zainteresować Wybierz swój idealny nocleg Rodzaje hotelowych posiłków No-show fee. Co to jest? [deals Limit=2 Sort=Popularity Order=Ascending]  

Rodzaje śniadań w hotelu
Rodzaje śniadań w hotelu

W różnych hotelach na świecie można spotkać różne rodzaje śniadań. Warto podczas rezerwacji sprawdzić, co będziemy mogli zjeść jako pierwszy posiłek. Poniżej przestawiamy podstawowe typy śniadań. Śniadanie angielskie (english breakfast) Śniadanie składające się przeważnie z smażonych jajek, fasoli, pieczarek, małych kiełbasek i grillowanego pomidora. Do tego tost, kawa lub herbata i sok. Śniadanie amerykańskie (american breakfast) Śniadanie składające się przeważnie z dwóch jajek, bekonu, małych kiełbasek, naleśnika i sosu klonowego. Do tego tost, kawa lub herbata i sok . Opcjonalnie płatki z mlekiem. Śniadanie kontynentalne (continental breakfast) Składa się zazwyczaj z tostów, dżemu , kawy lub herbaty oraz soku. W wersji rozszerzonej można spotkać również ciepłe dania – jajecznicę, parówki, zupy mleczne. Śniadanie wiedeńskie Śniadanie, w którego skład wchodzą jajka na miękko w szklance, bułki, talerz wędlin, dżem lub miód oraz do picia kawa ze śmietanką lub herbata, sok lub woda. W hotelach można również spotkać bufety pełne różnego rodzaju produktów, od dań na ciepło po owoce, z których można samodzielnie skomponować własne śniadanie. To może Cię zainteresować: Usługi dodatkowe oferowane w hotelach Rodzaje hotelowych posiłków Pokój junior suite. Co to znaczy? [deals Limit=2 Sort=Popularity Order=Ascending]

Meldowanie się w hotelu (check in)

Obiekty noclegowe zawsze wymagają od swoich gości zameldowania się po przybyciu na miejsce. Wynika to z konieczności potwierdzenia danych osobowych gości, którzy będą przybywać w hotelu lub innym obiekcie. W jaki sposób zameldować się w obiekcie? Po dotarciu do obiektu należy w pierwszej kolejności zgłosić się do recepcji i przedstawić komplet dokumentów upoważniający do skorzystania z usług - vouchera lub innego potwierdzenia rezerwacji oraz dokumentu potwierdzającego tożsamość (paszportu, dowodu osobistego czy prawa jazdy). Gość hotelowy może zostać poproszony o przedstawienie innego dokumentu ze zdjęciem - dla porównania. Obiekt może także wymagać od gości wypełenienia dodatkowego formularza z danymi. W przypadku rezerwacji większej liczby pokojów, o podanie swoich danych poproszone zostanie po jednym podróżnym, spośród deklarujących swój pobyt w danym pokoju. Zazwyczaj na jeden wynajmowany pokój przypada jedna osoba, która musi podać swoje dane w recepcji. Goście mogą zostać poproszeni również o podanie danych karty kredytowej lub pozostawienie jako depozytu określonej sumy, która będzie stanowiła zabezpieczenie ich pobytu w obiekcie (dotyczy to pokrycia kosztów usług dodatkowych, jak np. korzystanie z barku, czy obsługa hotelowa). Aby uniknąć niespodzianek i dobrze przygotować się do pobytu, najlepiej przed podróżą sprawdzić warunki meldunku i pobytu w obiekcie. Mogą się one znacząco różnić w zależności od wybranego typu obiektu (hotel, hostel, apartament, pensjonat itd.). Godziny meldowania się Obecnie większość hoteli w dużych kurortach turystycznych udostępnia swoją recepcję 24 godziny na dobę. Niemniej jednak meldunek (check-in) możliwy jest często dopiero od godziny 14:00 czasu lokalnego. Zazwyczaj między 10:00 a 12:00 kończy się doba hotelowa, a wtedy opuszczone przez wyjeżdżających pokoje przygotowane są do przyjęcia kolejnych gości. Niektóre hotele mogą za wcześniejsze lub późniejsze zameldowanie pobierać dodatkowe opłaty. W mniejszych placówkach, apartamentach lub pensjonatach godziny meldunku mogą być różne, dlatego radzimy sprawdzić przed wyjazdem, kiedy najlepiej stawić się w obiekcie. Dotyczy to zwłaszcza wynajmowanych apartamentów lub pensjonatów, które często nie posiadają recepcji. Niekiedy klucze do obiektów przywożone są przez właściciela lub pracownika z innego miejsca albo należy je odebrać samemu pod innym adresem. Zdarza się, że właściciele takich obiektów pobierają kaucję, która ma w założeniu pokryć ewentualne straty. Dlatego w przypadku wynajmowania tego typu obiektów, tak ważne jest dokładne przeczytanie warunków rezerwacji. W trakcie procedury zameldowania gość powinien zostać poinformowany o długości trwania doby hotelowej oraz o urządzeniach i udogodnieniach, z których może korzystać w czasie pobytu. Po zakończeniu całej procedury gość otrzymuje klucz (lub kartę) do pokoju. To może Cię zainteresować: Usługi dodatkowe oferowane w hotelach Rodzaje hotelowych posiłków No-show fee. Co to jest? [deals Limit=2 Sort=Popularity Order=Ascending]

Typy łóżek hotelowych. Jakie są?

Jest kilka podstawowych typów łóżek hotelowych: łóżko jednoosobowe, łóżko podwójne (double bed), łóżko queen size (duże łóżko podwójne o rozmiarach materaca około 153-160 x 203 cm ), łóżko king size (duże łóżko podwójne, większe od queen size, o rozmiarach materaca około 200-203 x  210 cm).     To może Cię zainteresować Wybierz swój idealny nocleg Rodzaje hotelowych posiłków No-show fee. Co to jest? [deals Limit=2 Sort=Popularity Order=Ascending]

Usługi dodatkowe dostępne i oferowane w hotelach

Wiele hoteli świadczy dodatkowe usługi takie jak: budzenie, pralnia, room service, zamawianie taksówek, sprzedaż biletów na imprezy kulturalne, informacja turystyczna, przechowanie rzeczy wartościowych w sejfie. Część tych usług może być płatna. Barek w pokoju Jest to zazwyczaj opcja dodatkowa i płatna. Opłatę za spożyte produkty (napoje, przekąski) reguluje się pod koniec pobytu, podczas wymeldowania. W każdym pokoju powinien znajdować się cennik produktów z mini barku. Kawa i herbata Wiele hoteli oferuje darmową kawę i herbatę, którą można przygotować samemu. Oferując taką usługę, hotel wyposaża pokoje w ekspres do kawy lub czajnik, zestaw składający się z herbaty, kawy, cukru oraz śmietanki oraz jednorazowe bądź szklane kubeczki. Poza pokojem Dodatkowe udogodnienia, na jakie można trafić w hotelu, są głównie uwarunkowane poprzez jego standard. Do tego typu udogodnień zaliczane są: baseny, sauny, fitness, siłownie, odnowa biologiczna, sklep z biżuterią i z pamiątkami, fryzjer, przechowalnia bagażu, przechowalnia sprzętu rekreacyjnego, sale konferencyjne, przewodnictwo turystyczne, bezpłatny parking, prasowanie. Internet W większości hoteli istnieje możliwość skorzystania z internetu. Hotele o wyższym standardzie często oferują szerokopasmowy dostęp do sieci w pokoju. Korzystanie z niego nie wiąże się zazwyczaj z dodatkowymi kosztami. Niektóre hotele w swej ofercie mogą proponować korzystanie z usług kafejki internetowej – opłaty za korzystanie określane są indywidualnie przez każdy hotel. Wiele hoteli udostępnia usługę internetu bezprzewodowego (Wi-Fi). Zdarza się, iż sieć tego typu jest dodatkowo zabezpieczona, a dostęp może być płatny. Obsługa hotelu udziela informacji w jaki sposób można uiścić opłatę za usługę. To może Cię zainteresować: Usługi dodatkowe oferowane w hotelach Rodzaje hotelowych posiłków Pokój junior suite. Co to znaczy? [deals Limit=2 Sort=Popularity Order=Ascending]

Wybierz temat, który Cię interesuje

Zapoznaj się z Polityką Prywatności (także w zakresie danych osobowych – RODO) - więcej. Akceptuję