Twój lot został odwołany przez linię lotniczą? W zamian przysługuje Ci wybór nowego terminu lotu albo zwrot za bilet. W przypadku zwrotu możesz otrzymać, np. voucher, punkty do wykorzystania lub pieniądze, a decyzja o formie zwrotu należy do linii lotniczej. W eSky, tak jak w liniach lotniczych, mamy procedury zwrotu, dzięki którym uzyskasz najlepsze rozwiązanie.
Procedura związana z odwołaniem lotu przez linię lotniczą zależy od tego, czy w sprawie rezerwacji kontaktuje się z Tobą eSky, czy bezpośrednio linia lotnicza (dowiedz się więcej o rezerwacjach eSky obsługiwanych przez linie). Informację na temat tego, kto obsługuje Twoją rezerwację, znajdziesz w otrzymanym od nas e-mailu z biletem lotniczym.
Jeśli informacja o odwołaniu lotu została przesłana na Twój adres e-mail przez eSky, to procedura zwrotu będzie wyglądała następująco:
Jeśli informacja o odwołaniu lotu została przesłana na Twój adres e-mail bezpośrednio przez linię lotniczą, to procedura zmiany terminu podróży lub zwrotu środków wynika wyłącznie z wytycznych linii. W takim przypadku otrzymasz wszystkie informacje bezpośrednio od linii, w tym informacje o kolejnych krokach, listę dostępnych opcji zwrotu, a także powiadomienia o statusie sprawy. Aby uzyskać zwrot, postępuj zgodnie z przesyłanymi informacjami i kontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio z linią lotniczą, np. poprzez e-maile lub telefonicznie.
Pamiętaj! Zwrot środków za niewykorzystany bilet obejmuje koszt biletu i opłat lotniskowych. Inne produkty lub wykonane usługi eSky zakupione wraz z biletem mogą nie podlegać zwrotowi.
Twoje plany się zmieniły i nie możesz skorzystać z wykupionych biletów lotniczych? Niestety, dobrowolna zmiana terminu lub rezygnacja z lotu i odzyskanie pieniędzy nie zawsze są możliwe.
W przypadku, gdy chcesz zrezygnować z podróży lub zmienić jej datę, skontaktuj się z nami za pomocą zakładki „Moje rezerwacje” w Twoim koncie eSky (jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację, a następnie pobierz aplikację mobilną eSky, by uzyskać natychmiastowy dostęp do rezerwacji). To, czy możesz zwrócić bilet lub zmienić datę podróży zależy od linii lotniczej oraz wykupionej taryfy. Większość linii nie zezwala na rezygnację z podróży i zwrot środków za bilet. W przypadku chęci zmiany terminu lotu, większość linii zezwala na to, ale za dodatkową opłatą (w przypadku droższych taryf wprowadzenie takiej zmiany może być bezpłatne). Ponadto linie lotnicze zwykle nie zwracają różnicy, jeśli cena biletu po zmianie jest niższa niż pierwotna.
Dowiedz się więcej o rezygnacji z podróży i zwrocie biletu lotniczego – tutaj.
Czekasz na zwrot za niewykorzystany bilet? Nie martw się, na pewno otrzymasz przyznane środki, jeśli linia lotnicza zgodziła się na takie rozwiązanie. Niestety, okresowo zdarzają się sytuacje, gdy ze względu na zwiększoną liczbę zgłoszeń o zwrot, linie mogą wydłużać czas oczekiwania na środki.
Pamiętaj, że czas oczekiwania na zwrot środków za lot odwołany przez linię lotniczą zależy wyłącznie od decyzji linii.
Poniżej znajdziesz informacje o tym, kto będzie się z Tobą kontaktował w sprawie zwrotu środków (dowiedz się więcej o rezerwacjach eSky obsługiwanych przez linie).
W przypadku, gdy Twoja rezerwacja jest obsługiwana przez eSky (znajdziesz tę informację w przesłanym przez nas e-mailu z biletem), prześlemy Ci informację o odwołaniu lotu i jak najszybciej rozpoczniemy działania, by w Twoim imieniu uzyskać od linii zwrot za bilet. Uzyskamy informację o oferowanych przez linię formach zwrotu i poprowadzimy dalej sprawę aż do jej zakończenia. O dostępnych opcjach zwrotu i aktualnym statusie Twojego zgłoszenia będziemy Cię informować na bieżąco. Część linii oferuje oprócz zwrotu środków na konto lub kartę także zwrot w postaci vouchera lub punktów do wykorzystania na zakup biletów lotniczych. Zwrot w przypadku wybrania vouchera lub punktów jest znacznie szybszy niż w przypadku wybrania przelewu pieniędzy na konto lub kartę.
W przypadku, gdy Twoja rezerwacja jest obsługiwana bezpośrednio przez linię (znajdziesz tę informację w przesłanym przez nas e-mailu z biletem), wszystkie informacje o zwrocie środków, dostępnych formach zwrotu i terminach rozpatrzenia zgłoszenia otrzymasz od linii na e-mail podany w trakcie rezerwacji. Linia będzie Cię informowała również o statusie Twojej sprawy i przekaże ewentualnie dodatkowe wiadomości związane z anulowaną rezerwacją. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jaki jest aktualny status Twojego zgłoszenia i ile wynosi czas oczekiwania na zwrot środków, skontaktuj się bezpośrednio z linią poprzez e-mail lub telefonicznie, by uzyskać wszystkie niezbędne informacje. Pamiętaj, że zwrot w przypadku wyboru vouchera lub punktów do wykorzystania na zakup biletów lotniczych jest znacznie szybszy niż w przypadku wybrania przelewu pieniędzy na konto lub kartę.
Pamiętaj! Dostępność opcji zwrotu zależy od linii lotniczej, której bilet posiadasz.
Zastanawiasz się, co podlega zwrotowi za niewykorzystany bilet lotniczy wykupiony w eSky i w jaki sposób otrzymasz należne środki? Zgodnie z przyjętą przez linie lotnicze praktyką zwrot środków za odwołany lot obejmuje koszt biletu oraz zakupione bezpośrednio w linii usługi dodatkowe.
Forma zwrotu środków zależy całkowicie od decyzji linii lotniczej. Linie lotnicze zazwyczaj oferują jedynie zwrot w postaci vouchera lub punktów do wykorzystania na zakup kolejnego biletu. Część linii zezwala na zwrot środków pieniężnych.
Pamiętaj! Zwrot środków obejmuje jedynie odwołane loty z Twojej rezerwacji. Linie lotnicze nie zwracają środków za loty, które odbyły się planowo.
Zastanawiasz się, w jaki sposób i jak szybko uzyskasz zwrot środków za anulowaną rezerwację pakietu Lot+Hotel w eSky? Zgodnie z Ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych proces zwrotu środków trwa do 14 dni.
Środki zostaną zwrócone tą samą metodą, którą dokonana została płatność. Po wykonaniu przez nas zwrotu środków niezwłocznie prześlemy Ci powiadomienie e-mailem.
Wysłaliśmy Ci e-mail z możliwością wyboru eSky Wallet lub dotarła do Ciebie informacja o tym rozwiązaniu i zastanawiasz się, czym jest i kiedy można z niego skorzystać? eSky Wallet to elektroniczny portfel, dzięki któremu uzyskasz w ramach akcji promocyjnych środki do wykorzystania w eSky lub szybki zwrot środków za niewykorzystaną rezerwację lotniczą i możesz otrzymać dodatkowe korzyści.
Można skorzystać z niego jedynie po otrzymaniu od nas wiadomości z opcją wyboru tej formy zwrotu lub dzięki uczestnictwu w akcjach promocyjnych.
Dowiedz się więcej na temat eSky Wallet - tutaj.
Chcesz wybrać się w podróż, ale nie wiesz, dokąd można polecieć i w jaki sposób przygotować się do wyjazdu za granicę? Warto w takiej sytuacji skorzystać ze sprawdzonych źródeł, gdyż zasady podróżowania po świecie zmieniają się dynamicznie i zależą od władz poszczególnych krajów. Zmiany mogą obejmować rodzaj dokumentów, które należy pokazać na lotnisku, ogólne zasady postępowania po przylocie lub czasowe zawieszenie możliwości przyjazdu.
Aby zapoznać się ze sprawdzonymi aktualnymi informacjami i móc spokojnie zaplanować swoje podróże, sprawdź stronę z zebranymi zasadami i dokumentami wymaganymi przez kraje świata - tutaj.
Przed wyruszeniem w podróż, zapoznaj się z oficjalnymi komunikatami władz kraju, do którego się wybierasz.
Planujesz podróż lub masz już bilet, ale szukasz najświeższych informacji o tym, czy potrzebujesz wykonać test na COVID-19 przed podróżą?
Konieczność przeprowadzenia wcześniejszych testów na COVID-19 i przedstawienia negatywnego wyniku badania po przylocie wymagana jest przez niektóre kraje świata. Jeśli kraj Twojej podróży wymaga przedstawienia wyników badania na COVID-19, możesz za pośrednictwem specjalnej strony sprawdzić odpowiednie testy i wykupić je u naszego partnera z rabatem 15% od eSky.
Potrzebujesz skontaktować się z nami w sprawie swojej rezerwacji? Sprawdź poniższe informacje, w jaki sposób to zrobić, aby jak najszybciej uzyskać nasze wsparcie.
W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Jeśli chcesz skontaktować się z nami przed rozpoczęciem podróży w innej sprawie, możesz napisać do nas, korzystając z formularza kontaktowego - tutaj.
Zastanawiasz się, dlaczego przyznana kwota zwrotu środków za odwołany lot jest niższa niż kwota rezerwacji dokonanej w eSky? Wszystko zależy od tego, jakie usługi zostały zakupione wraz z biletem i jaką decyzję w sprawie kwoty zwrotu podjęła linia lotnicza. Wspomniana kwota nie obejmuje m.in. opłaty serwisowej i dodatkowych usług zakupionych w eSky.
W niektórych przypadkach linie lotnicze zwracają środki za odwołane rezerwacje w kilku częściach, np. w odniesieniu do konkretnych pasażerów, jeśli rezerwacja składała się z biletów dla większej liczby osób, czy też zawierała usługi dodatkowe linii lotniczej, np. dodatkowy bagaż, rezerwację miejsc itp.
Co obejmuje kwota zwrotu? Dowiedz się więcej >>
Wiesz, że przed podróżą samolotem należy się odprawić i pobrać karty pokładowe, ale szukasz miejsca, gdzie możesz ją przeprowadzić? Wszystko zależy od tego, czy kontaktuje się z Tobą bezpośrednio linia lotnicza, czy eSky (dowiedz się więcej o rezerwacjach eSky obsługiwanych przez linie). Odpowiednią informację znajdziesz w otrzymanym od nas e-mailu z biletem lotniczym.
Link do formularza odprawy znajdziesz w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. Jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Ponadto znajdziesz ten link w Twoim bilecie. Możesz również korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu. W przypadku, gdy do 7 dni przed wylotem nie otrzymamy od Ciebie wymaganych danych, prześlemy Ci e-mailowe przypomnienie wraz z linkiem do formularza.
Informacje na temat odprawy online otrzymasz bezpośrednio od linii lotniczej na swój adres e-mail. Odprawę przeprowadzisz samodzielnie na stronie linii, podając wymagane dane.
Często informujemy, że przed podróżą samolotem należy się odprawić i pobrać karty pokładowe lub potwierdzenie odprawy. Dlaczego odprawa online jest istotna i w jaki sposób należy ją przeprowadzić?
Odprawa umożliwia przygotowanie kart pokładowych, które uprawniają do wejścia na pokład samolotu. W przypadku popularnych tanich linii lotniczych (np. Ryanair, Wizz Air, easyJet) jest ona obowiązkowa, a brak wydrukowanych kart pokładowych powoduje naliczenie opłaty na lotnisku lub odmowę wejścia na pokład samolotu.
Procedura odprawy różni się w poszczególnych liniach lotniczych i zależy od tego, czy kontaktuje się z Tobą eSky, czy bezpośrednio linia (dowiedz się więcej o rezerwacjach eSky obsługiwanych przez linie). Odpowiednią informację znajdziesz w otrzymanym od nas e-mailu z biletem lotniczym.
Odprawę przeprowadzimy w Twoim imieniu. Aby było to możliwe, w niektórych przypadkach potrzebne nam będą dane Twoje i osób, które z Tobą podróżują.
Wszystkie szczegółowe informacje o odprawie online otrzymasz od linii lotniczej. Odprawę należy przeprowadzić na stronie linii, korzystając z adresu e-mail podanego w trakcie rezerwacji w eSky.
Przygotowujesz się do podróży i chcesz pobrać karty pokładowe lub potwierdzenie odprawy? Miejsce, w którym znajdziesz karty lub potwierdzenie jest zależne od tego, czy kontaktuje się z Tobą eSky, czy bezpośrednio linia lotnicza (dowiedz się więcej o rezerwacjach eSky obsługiwanych przez linie). Odpowiednią informację znajdziesz w otrzymanym od nas e-mailu z biletem lotniczym.
Karty pokładowe lub potwierdzenie udostępniamy w Twoim koncie eSky od 48 do 8 godzin przed planowaną godziną lotu. Jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu. Karty pokładowe lub potwierdzenie odprawy wysyłamy również od 48 do 8 godzin przed wylotem na Twój adres e-mail, podany w trakcie rezerwowania biletu. Jeśli Twoja podróż składa się z kilku lotów, karty lub potwierdzenia będą osobno udostępniane w Twoim koncie eSky i wysyłane w osobnych e-mailach – od 48 do 8 godzin przed rozpoczęciem każdego z nich.
Przykład 1
Lecisz:Karty pokładowe lub potwierdzenia otrzymasz:
Przykład 2
Lecisz:Karty pokładowe lub potwierdzenia otrzymasz:
Jeżeli do Twojego lotu zostało mniej niż 8 godzin, a nie masz jeszcze wiadomości e-mail z kartami pokładowymi lub potwierdzeniem odprawy, sprawdź Twoje konto eSky lub zajrzyj do folderu SPAM i upewnij się, jaki e-mail został podany podczas dokonywania rezerwacji. Możliwe, że karty dotarły na inną posiadaną przez Ciebie skrzynkę.
Uwaga! W przypadku lotów, które wymagają podania dodatkowych danych w formularzu odprawy, karty pokładowe lub potwierdzenia wysyłane są pod warunkiem uzupełnienia wymaganych informacji. Jeżeli rezerwacja obejmuje kilku pasażerów, upewnij się, że dane zostały podane dla każdego z nich.
W przypadku, gdy przeprowadzasz odprawę online samodzielnie na stronie linii lotniczej, swoje karty pokładowe pobierzesz po odprawieniu się, zgodnie z informacjami przekazanymi przez linię.
Dlaczego często informujemy, że pobrane karty pokładowe lub potwierdzenie należy wydrukować przed wybraniem się na lotnisko? Niektóre popularne linie lotnicze mogą nie akceptować dokumentów w formie pliku PDF wyświetlanego na ekranie smartfonu lub innego urządzenia mobilnego. Wydrukowana karta pokładowa lub potwierdzenie odprawy umożliwia wejście na pokład samolotu.
Aby mieć pewność wejścia na pokład samolotu, pobierz i wydrukuj każdą przesłaną przez eSky lub pobraną z Twojego konta kartę pokładową lub potwierdzenie odprawy.
Podczas podawania danych pasażerów w formularzu odprawy lub samodzielnego dokonywania odprawy online wystąpił błąd? Jak najszybciej daj nam znać za pomocą formularza kontaktowego - tutaj.
Sprawdzimy, co się stało i zaproponujemy inne opcje odprawy, tak by Twoja podróż przebiegła w spokojnej atmosferze.
Zastanawiasz się, w jaki sposób dodać płatny bagaż w trakcie rezerwacji biletów lub masz już bilet i chcesz dokupić bagaż? W eSky bagaż rejestrowany można zakupić w trakcie rezerwacji biletu lub dokupić po jej dokonaniu, jednak nie później niż 48 godzin przed wylotem.
Jeśli chcesz dokupić bagaż, przejdź do zakładki "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Przykładowe warunki:
Ryanair (cena za odcinek lotu/osobę):
Wizz Air (cena za odcinek lotu/osobę):
Informacje o warunkach w pozostałych liniach lotniczych znajdziesz tutaj.
* Ceny są ustalane przez linie lotnicze i mogą się zmieniać. Podane kwoty mają charakter orientacyjny.
Szukasz najlepszej opcji podróży i informacji, jakiego rodzaju bagaż można zabrać ze sobą do samolotu? Linie lotnicze rozróżniają zazwyczaj trzy rodzaje bagaży - przedmiot osobisty, bagaż podręczny (kabinowy) oraz bagaż rejestrowany (nadawany do luku samolotu).
Jeśli chcesz sprawdzić, jaki bagaż możesz zabrać ze sobą w podróż lub dokupić bagaż rejestrowany, przejdź do zakładki "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj swoją rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Sprawdź, co można zabrać ze sobą na pokład samolotu, a co do bagażu rejestrowanego – tutaj!
Chcesz dowiedzieć się, jakie korzyści daje wykupienie usługi pierwszeństwa wejścia na pokład? Przede wszystkim pozwala pasażerowi zająć miejsce w priorytetowej kolejce i uniknąć długiego czekania na wejście do samolotu.
Niektóre popularne tanie linie lotnicze (np. Ryanair i Wizz Air) w ramach wspomnianej usługi, dodatkowo umożliwiają zabranie ze sobą dodatkowego bagażu podręcznego. Nie jest to jednak regułą, więc za każdym razem przed wykupieniem pierwszeństwa należy sprawdzić, co zawiera ta usługa.
Usługę pierwszeństwa wejścia na pokład możesz wykupić w trakcie rezerwowania biletu lub dokupić później w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj swoją rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Pamiętaj, że limity bagażowe są ustalane przez każdą linię lotniczą samodzielnie, co oznacza, że najlepiej za każdym razem przed zakupem biletu lotniczego upewnić się, ile możemy zabrać ze sobą w podróż.
Chcesz sprawdzić aktualny status swojej rezerwacji i jej szczegóły? Sposób, w jaki można sprawdzić jej status zależy od tego, czy kontaktuje się z Tobą eSky, czy bezpośrednio linia lotnicza (dowiedz się więcej o rezerwacjach eSky obsługiwanych przez linie). Odpowiednią informację znajdziesz w otrzymanym od nas e-mailu z biletem lotniczym.
Aktualny status swoich rezerwacji lotniczych, hotelowych i pakietów Lot+Hotel znajdziesz w zakładce “Moje rezerwacje” w Twoim koncie eSky. Jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Chcesz poznać więcej opcji Twojego konta? Przeczytaj artykuł.
Aby zalogować się lub założyć Twoje konto eSky - kliknij tutaj.
W przypadku jakichkolwiek zmian w rozkładzie lub odwołania lotu prześlemy także informację na Twój adres e-mail. Zalecamy sprawdzenie rozkładu swojego lotu w Twoim koncie eSky na 12 godzin przed planowaną godziną wylotu i śledzenie wiadomości przychodzących na adres e-mail podany w trakcie rezerwowania biletów.
Aktualny status swojej rezerwacji sprawdzisz na stronie linii lotniczej, logując się za pomocą danych przekazanych przez linię. W przypadku zmian rozkładowych lub odwołania lotu, otrzymasz taką informację bezpośrednio od linii lotniczej na adres e-mail podany w trakcie rezerwacji. Zalecamy sprawdzenie rozkładu swojego lotu na stronie linii na 12 godzin przed planowaną godziną wylotu i śledzenie wiadomości przychodzących na adres e-mail podany w trakcie rezerwowania biletów.
Chcesz wprowadzić zmiany w swojej rezerwacji, dokupić usługi lub mieć bezpośredni dostęp do jej szczegółów? Sposób, w jaki można zarządzać swoją rezerwacją zależy od tego, czy kontaktuje się z Tobą eSky, czy bezpośrednio linia lotnicza (dowiedz się więcej o rezerwacjach eSky obsługiwanych przez linie). Odpowiednią informację znajdziesz w otrzymanym od nas e-mailu z biletem lotniczym.
Szczegóły swoich rezerwacji lotniczych, hotelowych i pakietów Lot+Hotel znajdziesz w Twoim koncie eSky, za jego pośrednictwem możesz nimi zarządzać oraz podać dane do odprawy online (w przypadku wybranych linii lotniczych). Dzięki niemu w łatwy sposób:
Jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Chcesz poznać więcej opcji Twojego konta? Przeczytaj artykuł.
Aby zalogować się lub założyć Twoje konto eSky - kliknij tutaj.
Zarządzanie rezerwacją, informacje na temat aktualnego rozkładu lotów i szczegóły podróży są dostępne na stronie linii lotniczej. Linia lotnicza bezpośrednio przekaże Ci na adres e-mail podany w trakcie zakupu biletów lotniczych wszystkie informacje o możliwych opcjach zarządzania rezerwacją oraz preferowanym sposobie kontaktu.
Potrzebujesz informacji o statusie swojej rezerwacji, ale nie możesz znaleźć nigdzie jej potwierdzenia? Skorzystaj z zakładki "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky, gdzie znajdziesz wszystkie istotne informacje związane z Twoją podróżą. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Ponadto potwierdzenie przesyłamy w e-mailu po dokonaniu rezerwacji. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości od nas w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź folder SPAM i upewnij się, czy podany w trakcie zakładania rezerwacji e-mail był prawidłowy. Możesz również ponowić wysyłkę e-maila rezerwacyjnego na swój adres za pomocą Twojego konta lub skorzystać ze specjalnego formularza - tutaj.
Potrzebujesz swojego numeru rezerwacji eSky lub numeru rezerwacji lotniczej, by skontaktować się z nami lub gdy już wybierasz się na lotnisko? Wszystkie szczegóły, w tym wspomniane numery znajdziesz w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. Jeśli nie posiadasz konta, możesz również zajrzeć do wiadomości e-mail, wysłanej przez nas na adres podany w trakcie rezerwacji. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
W przypadku zgubienia lub nieotrzymania od nas wiadomości, prześlij ponownie e-mail ze szczegółami rezerwacji za pomocą specjalnego formularza na naszej stronie - tutaj.
Jeśli masz pewność, że w trakcie zakładania rezerwacji podany został zły adres e-mail, np. pojawiła się w nim literówka, przejdź do Twojego konta eSky, gdzie możesz samodzielnie zarządzać rezerwacją i poprawić swoje dane. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, możesz je założyć i zaimportować do niego swoje rezerwacje. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Jeśli potrzebujesz szybkiej zmiany lub chcesz zaoszczędzić czas, edytuj dane samodzielnie za pomocą Twojego konta. Możesz również zgłosić błąd za pomocą formularza kontaktowego, przesyłając informacje na temat rezerwacji (imię i nazwisko, datę, trasę lotu), lecz nasi konsultanci mogą poprosić o podanie dodatkowych informacji, by zweryfikować zgłoszenie - tutaj.
Długie czekanie na wejście na pokład samolotu potrafi mocno wpłynąć na komfort podróży i samopoczucie. Dlatego warto wykupić usługę pierwszeństwa wejścia na pokład. Możesz tego dokonać zarówno w trakcie rezerwacji biletu, jak i dokupić po jej dokonaniu, jednak nie później niż 48 godzin przed wylotem.
Jeśli chcesz dokupić tę usługę, wybierz odpowiednią opcję w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. Za jego pomocą możesz również samodzielnie zarządzać swoją rezerwacją. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Uwaga! Usługa pierwszeństwa wejścia na pokład jest limitowana i może być niedostępna.
Przykładowe warunki zakupu i skorzystania z usługi:
* Ceny są ustalane przez linie lotnicze i mogą się zmieniać. Podane kwoty mają charakter orientacyjny.
Planujesz podróż i zastanawiasz się, w jaki sposób wybrać i zarezerwować konkretne miejsce w samolocie, np. przy oknie, z dodatkowym miejscem na nogi lub tuż obok współpasażerów? Miejsce można wykupić w trakcie rezerwacji biletu (opcja dostępna tylko dla wybranych linii) w eSky lub kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego - tutaj.
Pamiętaj, że systemy rezerwacyjne linii lotniczych przydzielają miejsca w samolocie losowo. W przypadku lotu ze współpasażerami, przewoźnicy rozsadzają osoby podróżujące razem (jedynym wyjątkiem od tej reguły jest sytuacja, gdy samolotem podróżuje dziecko ze swoim opiekunem). Aby uniknąć takich niedogodności, warto wykupić usługę wyboru miejsca w samolocie.
Rezerwacja jest usługą płatną, a jej cena uzależniona jest od linii lotniczej oraz rodzaju wskazanego miejsca. W odpowiedzi na zgłoszenie, nasi konsultanci prześlą informację o dostępności wybranych miejsc oraz o kosztach.
Koszt usługi waha się pomiędzy 19 PLN a 110 PLN za osobę (za każdy odcinek lotu).*
Uwaga! Liczba wolnych miejsc w samolocie zmienia się dynamicznie i wybrane miejsca mogą być niedostępne.
* Ceny są ustalane przez linie lotnicze i mogą się zmieniać. Podane kwoty mają charakter orientacyjny.
Zastanawiasz się, czy koniecznie potrzebujesz karty kredytowej, by opłacić rezerwację w eSky? Uspokajamy, można tego dokonać za pomocą wszystkich popularnych sposobów płatności (w tym: karty kredytowej, szybkich płatności, także z możliwością rozłożenia na raty lub odroczenia płatności oraz tradycyjnym przelewem bankowym). Wybór sposobu płatności odbywa się na ekranie rezerwacji biletu.
Ze względu na to, że ceny biletów są gwarantowane dopiero w momencie jego opłacenia, zalecamy korzystanie z płatności kartami lub skorzystanie z szybkich płatności. Wstępna rezerwacja biletu za pomocą przelewu tradycyjnego może skutkować koniecznością dopłacenia za bilety, ponieważ ich ceny zmieniają się dynamicznie w zależności od polityki linii lotniczej i zmian dostępności miejsc. Jeśli dopłata do pierwotnej ceny biletu będzie konieczna, skontaktujemy się z Tobą, poinformujemy o jej wysokości i wskażemy, w jaki sposób można ją uregulować.
Niestety, w większości tanich linii lotniczych (w tym Ryanair, Wizz Air, easyJet) zwrot zakupionego biletu jest niemożliwy. Linie w warunkach rezerwacji zaznaczają, że bilety są bezzwrotne.
W przypadku rejsowych linii lotniczych (np. LOT, Lufthansa, Air France) możliwość zwrotu biletu jest określona w warunkach taryfy.
Jeśli chcesz przesłać wniosek o zwrot kosztów biletu, skorzystaj z formularza kontaktowego - tutaj lub sprawdź dostępność opcji zwrotu w Twoim koncie.
Obawiasz się zmian w rozkładzie Twojego lotu? Nie przejmuj się, otrzymasz na czas wszystkie niezbędne informacje. Sposób powiadomienia zależy od tego, czy w sprawie Twojej rezerwacji kontaktuje się z Tobą eSky, czy bezpośrednio linia lotnicza (dowiedz się więcej o rezerwacjach eSky obsługiwanych przez linie). Odpowiednią informację znajdziesz w otrzymanym od nas e-mailu z biletem lotniczym.
Informacje o zmianie godziny lotu znajdziesz w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Warto również korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Dodatkowo poinformujemy Cię o zmianach w e-mailu wysłanym na adres podany podczas dokonywania rezerwacji. Wiadomość od nas będzie zatytułowana: "WAŻNE! Zmiana rozkładowa, bilet lotniczy [nr Twojej rezerwacji]." Nowy bilet ze zmienionymi godzinami lotu także wyślemy e-mailem na adres podany podczas dokonywania rezerwacji.
Zalecamy sprawdzenie rozkładu swojego lotu w Twoim koncie eSky na 12 godzin przed planowaną godziną wylotu i śledzenie wiadomości przychodzących na adres e-mail podany w trakcie rezerwowania biletów.
Wszystkie informacje o zmianach w rozkładach lotów otrzymasz bezpośrednio od linii lotniczej na adres e-mail podany w trakcie dokonywania rezerwacji. Aktualny rozkład lotów także znajdziesz na stronie linii. Zalecamy sprawdzenie rozkładu swojego lotu na stronie linii na 12 godzin przed planowaną godziną wylotu i śledzenie wiadomości przychodzących na adres e-mail podany w trakcie rezerwowania biletów.
Masz już bilet wykupiony w eSky, ale zmieniły się Twoje plany? Możesz zapytać o możliwość zmiany daty. Pamiętaj, że zmiana daty lotu bez dodatkowych opłat często nie jest możliwa, a na jakąkolwiek modyfikację rezerwacji musi wyrazić zgodę linia lotnicza.
Jeśli chcesz zmienić datę lotu, sprawdź czy w sprawie Twojej rezerwacji kontaktuje się z Tobą eSky, czy bezpośrednio linia lotnicza (dowiedz się więcej o rezerwacjach eSky obsługiwanych przez linie). Odpowiednią informację znajdziesz w otrzymanym od nas e-mailu z biletem lotniczym.
Możesz dowiedzieć się, czy linia lotnicza umożliwia zmianę daty Twojej podróży, wybierając opcję "Zmień termin" w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj swoją rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Pamiętaj, że dostępność zmiany terminu po zakupie biletu zależy od linii lotniczej. Część tanich linii lotniczych umożliwia zmianę daty za dodatkową opłatą (w zależności od przewoźnika jest to nawet 800 PLN), natomiast niektóre linie rejsowe udostępniają taką usługę tylko w ramach wybranych taryf.
Opłata za zmianę daty naliczana jest za każdego pasażera za każdy odcinek podróży (pojedynczy lot). Dodatkowo doliczona może być różnica w cenach między pierwotnie wykupionym a nowym biletem. Linie nie zwracają różnicy, jeśli cena nowego biletu jest niższa niż biletu pierwotnie wykupionego.
W niektórych przypadkach eSky pobiera opłatę agencyjną w wysokości 85,60 PLN za dokonanie zmiany na bilecie, która wliczona jest w ostateczny koszt zmiany. Opłata ta naliczana jest za każdego pasażera, którego dotyczą zmiany.
Aby dowiedzieć się, czy zmiana daty lotu jest możliwa, należy skontaktować się bezpośrednio z linią lotniczą. Pamiętaj, że dostępność zmiany terminu po zakupie biletu zależy od linii lotniczej. Część tanich linii lotniczych umożliwia zmianę daty za dodatkową opłatą (w zależności od przewoźnika jest to nawet 800 PLN), natomiast niektóre linie rejsowe udostępniają taką usługę tylko w ramach wybranych taryf.
Opłata za zmianę daty naliczana jest za każdego pasażera za każdy odcinek podróży (pojedynczy lot). Dodatkowo doliczona może być różnica w cenach między pierwotnie wykupionym a nowym biletem. Linie nie zwracają różnicy, jeśli cena nowego biletu jest niższa niż biletu pierwotnie wykupionego.
Jeśli w trakcie rezerwacji biletu zdarzył Ci się błąd przy podawaniu danych pasażera, to możesz zapytać nas o możliwość skorygowania rezerwacji. Niestety, w większości linii lotniczych zmiana danych na bilecie jest niedozwolona. Możliwa jest korekta błędnych danych, jednak zakres oraz koszt poprawek zależy od polityki wybranej linii.
Wszystkie błędne informacje, które znajdują się na bilecie, takie jak:
należy niezwłocznie zgłosić. Nasi konsultanci sprawdzą możliwość skorygowania wymienionych błędów, przekażą informacje o ewentualnych kosztach zmian oraz skontaktują się z liniami, by poprawić dane na bilecie.
Uwaga! Brak polskich znaków na bilecie nie jest błędem, linie lotnicze celowo ich nie używają. Na tej samej zasadzie zamieniane są litery z akcentami lub innymi znakami specjalnymi (np. č, é, ö), a także usuwane spacje i znaki przestankowe w wieloczłonowych nazwiskach.
Jeśli chcesz zmienić dane lub zgłosić korektę danych pasażera, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego - tutaj.
Potrzebujesz faktury za rezerwację w eSky? Aby móc ją otrzymać, zaznacz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" w trakcie rezerwacji biletu lotniczego lub noclegu. To jedyna możliwość, by zgłosić chęć otrzymania faktury za usługi zakupione w eSky.
Fakturę otrzymasz na wskazany adres e-mail. Jeśli od momentu zarezerwowania biletu lotniczego lub noclegu minęło kilka dni, a nadal nie masz faktury, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego - tutaj.
Co można zrobić, gdy już po zarezerwowaniu biletu potrzebujesz zmienić nabywcę na fakturze? Zmiana danych nabywcy (nie pasażera!) jest możliwa do 30 dni po dokonaniu zakupu biletu, choć nie we wszystkich przypadkach. eSky umożliwia zmianę danych:
Nie ma możliwości zmiany danych z firmy na inną firmę lub z firmy na osobę fizyczną.
Jeśli chcesz zmienić dane nabywcy biletu na fakturze, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego - tutaj.
Nie wiesz, czy Twoja rezerwacja została poprawnie opłacona lub czekasz na jej sfinalizowanie? W eSky możesz w łatwy i szybki sposób sprawdzić status płatności. Aby tego dokonać, skorzystaj z zakładki “Moje rezerwacje” w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.
Ponadto, w przypadku płatności kartą lub szybkim przelewem online wysyłamy e-mail z podsumowaniem rezerwacji i informacją o jej pomyślnym zakończeniu. Pasażerowie, którzy wybrali przelew tradycyjny, otrzymują powiadomienie o wstępnej rezerwacji biletu i oczekiwaniu na płatność. Dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie przesyłamy potwierdzenie zakończenia transakcji.
Nie widzisz tu swojego pytania?
Godziny pracy
Poniedziałek - Piątek: 06:00 - 22:00
Staramy się odpowiadać najszybciej, jak to możliwe.