
Serwis eSky gromadzi opinie dotyczące pobytu w hotelach. Uwagi podróżnych na temat jakości usług świadczonych przez obiekty hotelowe są cennym źródłem informacji dla innych osób poszukujących odpowiedniego noclegu. Ponadto w serwisie dostępne są opinie gromadzone przez serwis TripAdvisor. Dzięki temu osoby korzystające z eSky mogą mieć dostęp do największej na świecie bazy opinii o hotelach.
Podczas oceny obiektu hotelowego, oprócz luźniej wypowiedzi, którą można zawrzeć w polu „Treść opinii”, podróżni oceniają hotel w sześciu kategoriach:
Lokalizacja
Można ocenić, czy hotel jest zlokalizowany blisko centrum miasta, w pobliżu atrakcji turystycznych czy innych popularnych miejsc. Tutaj podróżni oceniają również dostęp do środków transportu publicznego, bliskość stacji metra, przystanków autobusowych lub tramwajowych itp.
Personel
Tutaj można ocenić kulturę osobistą oraz kompetencje personelu – zarówno pracowników recepcji, jak i inną obsługę hotelową np. boya hotelowego, konsjerża, pracowników restauracji itp.
Komfort
Czy obiekt hotelowy zapewnia gościom odpowiedni komfort, np. czy lobby jest odpowiednio przestronne, czy posiada np. basen, siłownię, czy pokoje są wystarczająco duże, itp.
Wyposażenie
Czy pokoje wyposażone są w odpowiednie sprzęty i akcesoria, np. telewizor, ekspres do kawy, herbaty, suszarkę, kosmetyki i inne. Ważnym elementem oceny w tym przypadku jest zgodność dostępnego wyposażania z opisem oferty hotelu.
Czystość
Ocena czystości zarówno samych pokoi, jak i całego obiektu hotelowego.
Wyżywienie
Jakość oferowanego wyżywienia, ocenie podlega zarówno śniadanie, które najczęściej oferowane jest w cenie za nocleg, jak i jakość posiłków w restauracjach hotelowych.
To może Cię zainteresować