Meldowanie się w hotelu (check in)
Obiekty noclegowe zawsze wymagają od swoich gości zameldowania się po przybyciu na miejsce. Wynika to z konieczności potwierdzenia danych o
Obiekty noclegowe zawsze wymagają od swoich gości zameldowania się po przybyciu na miejsce. Wynika to z konieczności potwierdzenia danych o
W przypadku wystąpienia problemów, których przyczyna leży po stronie hotelu, należy sprawę zgłaszać obsłudze obiektu. Do nich będzie należał
Nazwa – „No-show fee” – oznacza dokładnie opłatę za niestawienie się w hotelu. Przy rezerwacji pokoi hotelowych zazwyczaj określany jest cz
W większości obiektów hotelowych dostępne są skrytki/sejfy, w których za drobną opłatą można przechowywać dokumenty, pieniądze lub inne cenn
AI (All Inclusive) To najpopularniejsza forma wyżywienia dla osób, które chcą spędzić wakacje na plażowaniu w pobliżu hotelu. W tej oferc
W różnych hotelach na świecie można spotkać różne rodzaje śniadań. Warto podczas rezerwacji sprawdzić, co będziemy mogli zjeść jako pierwsz
W świetle polskich przepisów prawnych hotel zobowiązany jest przechowywać rzeczy znalezione przez rok od momentu poinformowania właściciela
Niektóre hotele oferują usługę transportu z i na lotnisko. Przy opisach hoteli, które publikowane są na naszych stronach, można znaleźć info
Wiele hoteli świadczy dodatkowe usługi takie jak: budzenie, pralnia, room service, zamawianie taksówek, sprzedaż biletów na imprezy kultural
Proces wymeldowania z hotelu (check-out) musi odbyć się zawsze do ustalonej przez hotel godziny wymeldowania (check out time). Pamiętaj!