Pobyt w hotelu

Informacje na temat pobytu w hotelu, prawa i obowiązki gościa hotelowego

Popularne artykuły

Usługi dodatkowe dostępne i oferowane w hotelach

Usługi dodatkowe dostępne i oferowane w hotelach

Wiele hoteli świadczy dodatkowe usługi takie jak: budzenie, pralnia, room service, zamawianie taksówek, sprzedaż biletów na imprezy..

Meldowanie się w hotelu (check in)

Meldowanie się w hotelu (check in)

Po dotarciu do hotelu należy w pierwszej kolejności zgłosić się do recepcji i przedstawić komplet dokumentów upoważniający do skorzystania..

Rodzaje posiłków w hotelu

Rodzaje posiłków w hotelu

AI (All Inclusive) To najpopularniejsza forma wyżywienia dla osób, które chcą spędzić wakacje na plażowaniu w pobliżu hotelu. W tej..

Lista tematów

Nieprzewidziane sytuacje w trakcie pobytu

Nieprzewidziane sytuacje w trakcie pobytu

W przypadku wystąpienia problemów, których przyczyna leży po stronie hotelu, należy sprawę zgłaszać obsłudze obiektu. Do nich będzie..

No-show fee. Co to jest?

No-show fee. Co to jest?

Nazwa – „No-show fee” – oznacza dokładnie opłatę za niestawienie się w hotelu.  Przy rezerwacji pokoi hotelowych zazwyczaj określany jest..

Przechowywanie cennych rzeczy w hotelu

Przechowywanie cennych rzeczy w hotelu

W większości obiektów hotelowych dostępne są skrytki/sejfy, w których za drobną opłatą można przechowywać dokumenty, pieniądze lub inne..

Rodzaje śniadań w hotelu

Rodzaje śniadań w hotelu

W różnych hotelach na świecie można spotkać różne rodzaje śniadań. Warto podczas rezerwacji sprawdzić, co będziemy mogli zjeść jako..

Rzeczy zagubione lub pozostawione na terenie hotelu

Rzeczy zagubione lub pozostawione na terenie hotelu

W świetle polskich przepisów prawnych hotel zobowiązany jest przechowywać rzeczy znalezione przez rok od momentu poinformowania właściciela..

Transport z lotniska do hotelu

Transport z lotniska do hotelu

Niektóre hotele oferują usługę transportu z i na lotnisko. Przy opisach hoteli, które publikowane są na naszych stronach, można znaleźć..

Wymeldowanie z hotelu (check out)

Wymeldowanie z hotelu (check out)

Proces wymeldowania z hotelu (check-out) musi odbyć się zawsze do ustalonej przez hotel godziny wymeldowania (check out time). Pamiętaj!..

x

Twoja przeglądarka internetowa jest nieaktualna

Zainstaluj najnowszą wersję używanej przeglądarki, żeby w pełni korzystać z możliwości naszego serwisu.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią:

+48 32 728 30 00 lub 801 420 303

Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 22:00, Sobota: 9:00 - 17:00, Niedziela: 12:00 - 20:00

Cena połączenia wg stawek operatora