Wasze pytania

Najczęstsze pytania odnośnie rezerwacji i pobytu w hotelu

Popularne artykuły

Jak zarezerwować pokój w hotelu?

Jak zarezerwować pokój w hotelu?

Pokój w hotelu można zarezerwować online, korzystając ze strony internetowej esky.pl/hotele lub telefonicznie, dzwoniąc do Telefonicznego..

Czy w hotelu można przyjmować gości?

Czy w hotelu można przyjmować gości?

Każdy hotel ustala indywidualnie zasady przejmowania gości z zewnątrz. Zazwyczaj hotele zezwalają na przyjmowanie gości z zewnątrz przez..

Co to są usługi dodatkowe w hotelu?

Co to są usługi dodatkowe w hotelu?

Wiele hoteli świadczy usługi dodatkowe takie jak budzenie, pranie, zamawianie taksówek, sprzedaż biletów na imprezy kulturalne,..

Lista tematów

Co jest wliczone w cenę hotelu?

Co jest wliczone w cenę hotelu?

Każdy hotel oferuje inny zakres usług w cenie noclegu. Pod linkiem „Opis pokoju i warunki rezerwacji”, który wyświetlany jest po..

Co to jest voucher hotelowy?

Co to jest voucher hotelowy?

Voucher hotelowy to dokument potwierdzający rezerwację hotelu. Jest on wysyłany na adres mailowy podany podczas rezerwacji po dokonaniu..

Czy można anulować rezerwację hotelu?

Czy można anulować rezerwację hotelu?

Warunki anulowania rezerwacji hotelowej różnią się w zależności od hotelu i typu pokoju. W większości przypadków anulowanie rezerwacji jest..

Czy z pokoju można się wymeldować wcześniej?

Czy z pokoju można się wymeldować wcześniej?

Z pokoju można wymeldować się wcześniej niż ustalona godzina wymeldowania. W sytuacji, gdy gość planuje wymeldować się z hotelu dzień..

Jakie dokumenty w hotelu są wymagane?

Jakie dokumenty w hotelu są wymagane?

Do zameldowania się w hotelu niezbędny jest voucher hotelowy, który wysyłany jest  na adres mailowy po dokonaniu płatności w serwisie..

Kiedy kończy się doba hotelowa?

Kiedy kończy się doba hotelowa?

Większość hoteli umożliwia zameldowanie się w hotelu od godziny 14.00 czasu lokalnego. Niekiedy na prośbę klienta, jeśli zarezerwowany..

Słowniczek hotelowy A-Z

Słowniczek hotelowy A-Z

Airport Shuttle – to bezpłatny autobus dla gości hotelowych, który kursuje na trasie hotel – lotnisko. ATM – bankomat. B&B ( Bed..

x

Twoja przeglądarka internetowa jest nieaktualna

Zainstaluj najnowszą wersję używanej przeglądarki, żeby w pełni korzystać z możliwości naszego serwisu.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią:

+48 32 728 30 00 lub 801 420 303

Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 22:00, Sobota: 9:00 - 17:00, Niedziela: 12:00 - 20:00

Cena połączenia wg stawek operatora