Hotele

Voucher hotelowy, rodzaje i kategorie hoteli i pokoi hotelowych, opinie

Lista tematów

Co jest wliczone w cenę hotelu?

Co jest wliczone w cenę hotelu?

Każdy hotel oferuje inny zakres usług w cenie noclegu. Pod linkiem „Opis pokoju i warunki rezerwacji”, który wyświetlany jest po..

Co oznaczają gwiazdki hotelowe?

Co oznaczają gwiazdki hotelowe?

Liczba gwiazdek świadczy o standardzie i udogodnieniach, jakich można się spodziewać w hotelu. Im więcej, tym warunki są bardziej..

Co to jest voucher hotelowy?

Co to jest voucher hotelowy?

Voucher hotelowy to dokument potwierdzający rezerwację hotelu. Jest on wysyłany na adres mailowy podany podczas rezerwacji po dokonaniu..

Co to są standardy oceny hoteli?

Co to są standardy oceny hoteli?

System kategoryzacji hoteli ma za zadanie ujednolicenie standardów, jakich mogą spodziewać się goście hotelowi w danym obiekcie. System..

Co to są usługi dodatkowe w hotelu?

Co to są usługi dodatkowe w hotelu?

Wiele hoteli świadczy usługi dodatkowe takie jak budzenie, pranie, zamawianie taksówek, sprzedaż biletów na imprezy kulturalne,..

Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Jak długo trwa dodanie opinii? Dodanie opinii o hotelu trwa zaledwie kilka minut, ale oczywiście, każdy kto ma ochotę może spędzić..

Czy można anulować rezerwację hotelu?

Czy można anulować rezerwację hotelu?

Warunki anulowania rezerwacji hotelowej różnią się w zależności od hotelu i typu pokoju. W większości przypadków anulowanie rezerwacji jest..

Czy w hotelu można przyjmować gości?

Czy w hotelu można przyjmować gości?

Każdy hotel ustala indywidualnie zasady przejmowania gości z zewnątrz. Zazwyczaj hotele zezwalają na przyjmowanie gości z zewnątrz przez..

Czy za hotel można zapłacić na miejscu?

Czy za hotel można zapłacić na miejscu?

Niektóre obiekty z oferty eSky umożliwiają rezerwację bez konieczności opłacenia jej z góry. W takim wypadku w czasie składania rezerwacji..

Czy z pokoju można się wymeldować wcześniej?

Czy z pokoju można się wymeldować wcześniej?

Z pokoju można wymeldować się wcześniej niż ustalona godzina wymeldowania. W sytuacji, gdy gość planuje wymeldować się z hotelu dzień..

x

Twoja przeglądarka internetowa jest nieaktualna

Zainstaluj najnowszą wersję używanej przeglądarki, żeby w pełni korzystać z możliwości naszego serwisu.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią:

+48 32 728 30 00 lub 801 420 303

Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 22:00, Sobota: 9:00 - 17:00, Niedziela: 12:00 - 20:00

Cena połączenia wg stawek operatora