Osoby niepełnosprawne w samolocie

Osoby niepełnosprawne w samolocie

Osoby niepełnosprawne mają prawo do bezpłatnej pomocy na lotnisku oraz w samolocie. Aby odprawa i lot odbyły się bez problemów, należy swoje potrzeby określić już podczas rezerwacji samolotu. Można to zrobić np. podczas rozmowy z konsultantem naszego Telefonicznego Centrum Obsługi. Dotyczy to zarówno potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się, jak i niewidomych czy niesłyszących.

Bagaż podręczny

Wózek inwalidzki, balkonik, kule lub inne elementy ułatwiające poruszanie się nie są częścią bagażu podręcznego, a więc nie pomniejszają jego limitu. Pasażerowi nadal przysługuje taki sam limit bagażu podręcznego jak innym podróżnym.

Parking

Przed budynkami lotnisk wyznaczone są miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych. Często tuż obok znajdują się tzw. punkty przywoławcze, za pomocą których można wezwać obsługę lotniska.


To może Cię zainteresować:

Zobacz również:

Top 10 najstraszniejszych miejsc świata Jedzenie w bagażu podręcznym w samolocie Czy damska torebka to bagaż podręczny?

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl S.A.

Pomóż nam ulepszyć ten artykuł
Anuluj
Dziękujemy za pomoc

Twoja opinia pomoże name tworzyć lepsze i bardziej dopasowane artykuły.

Chwilowo nie mogliśmy przesłać Twoich sugestii

Wyślij ponownie lub spróbuj później.

x

Twoja przeglądarka internetowa jest nieaktualna

Zainstaluj najnowszą wersję używanej przeglądarki, żeby w pełni korzystać z możliwości naszego serwisu.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią:

+48 32 728 3000 lub 801 420 303

Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 22:00, Sobota: 9:00 - 17:00, Niedziela: 12:00 - 20:00

Cena połączenia wg stawek operatora