Menu

Dlaczego linia lotnicza może kontaktować się ze mną w sprawie rezerwacji eSky?

Dlaczego linia lotnicza może kontaktować się ze mną w sprawie rezerwacji eSky?

Masz bilet lotniczy wykupiony w eSky i otrzymujesz e-maile dotyczące tej rezerwacji od linii lotniczej? Taka sytuacja może mieć miejsce, jeśli kupujesz w eSky bilet tanich linii lotniczych (np. Ryanair czy Wizz Air). W takim przypadku bezpośrednią obsługę rezerwacji zapewnia linia. Dowiedz się, kiedy może się to wydarzyć i co robić w takiej sytuacji.

Otrzymuję e-maile od linii lotniczej. Dlaczego?

Tanie linie lotnicze (np. Ryanair czy Wizz Air) znane są z niskich cen biletów i rozbudowanych siatek połączeń. To powoduje, że pasażerowie często korzystają z usług tych przewoźników. Niskie ceny biletów wynikają z wielu czynników, np. korzystania z peryferyjnych lotnisk czy minimalnego zakresu usług dostępnego w cenie biletu (np. brak bagażu rejestrowanego, a nawet ograniczenie wielkości bagażu podręcznego). Tanie linie, w przeciwieństwie do linii rejsowych (jak LOT czy Lufthansa) nie utrzymują również bezpośrednich kontaktów z innymi partnerami, np. wyszukiwarkami lotów czy serwisami sprzedaży usług turystycznych w sprawie obsługi ich użytkowników. Dlatego osoby rezerwujące w eSky bilety tanich linii są obsługiwane bezpośrednio przez przewoźników.

Kiedy mogę otrzymać e-maile od linii lotniczej?

Możesz otrzymać e-maile bezpośrednio od linii, gdy posiadasz bilet na lot tanimi liniami lotniczymi. Wówczas, po opłaceniu rezerwacji w eSky otrzymasz od nas bilet, w którym znajdziesz wszystkie informacje o tym, czy i w jakim zakresie Twoją rezerwację obsługuje linia lotnicza, czy eSky. Pamiętaj! W przypadku, gdy w Twojej skrzynce pojawią się e-maile od linii lotniczej, dotyczące rezerwacji wykupionej w eSky, zapoznaj się z nimi i zastosuj się do zawartych w nich informacji. 

Linie mogą bezpośrednio informować Cię o:

  • odprawie online,
  • zmianie rozkładowej,
  • zasadach dotyczących podróżowania (np. o konieczności wypełnienia dodatkowych formularzy),
  • innych istotnych wydarzeniach lub zaleceniach.

Uwaga! W części przypadków podróży tanimi liniami lotniczymi, np. gdy podróż składa się z kilku lotów różnymi liniami, rezerwacja jest w całości obsługiwana przez eSky i nie otrzymasz w jej sprawie e-maili od linii. 

Co robić, gdy otrzymam od linii lotniczej e-mail w sprawie rezerwacji?

Większość przypadków rezerwacji biletów tanich linii lotniczych w eSky obsługuje bezpośrednio linia. O tym, kto i w jakim zakresie obsługuje Twoją rezerwację, poinformujemy Cię w e-mailu z biletem zatytułowanym “Twój bilet elektroniczny”.

Pełna obsługa rezerwacji przez linię lotniczą oznacza, że należy stosować się do wszystkich informacji zawartych w e-mailach otrzymanych od linii. Przykładowo: aby wykonać odprawę i poznać wszystkie niezbędne informacje o locie, należy skontaktować się bezpośrednio z linią lotniczą. Pamiętaj, żeby wówczas informacje o aktualnym rozkładzie lotów także sprawdzać na stronie linii!

Jeśli chcesz do takiej rezerwacji dodać kolejne usługi lub zmienić datę lotu, możesz jednak kontaktować się z eSky.

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl.

Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
Moim zdaniem ten artykuł:
Dziękujemy za Twoją opinię!