Menu

Kiedy otrzymam bilet elektroniczny?

Kiedy otrzymam bilet elektroniczny?

Przesłanie elektronicznego biletu lotniczego (na adres mailowy podany podczas rezerwacji) następuje maksymalnie do 48 godzin od momentu zaksięgowania środków pieniężnych na koncie eSky, zwykle jednak odbywa się w ciągu kilkunastu - kilkudziesięciu minut.

Jeśli nie posiadasz dostępu do skrzynki mailowej, skontaktuj się z nami. Kod rezerwacji i/lub numer biletu elektronicznego otrzymasz telefonicznie.

Co zrobić, jeśli nie otrzymasz maila z biletem lotniczym?

  • sprawdź folder ze spamem i kosz, być może tam trafił mail z biletem,
  • sprawdź, czy Twoja skrzynka mailowa nie jest przepełniona,
  • sprawdź, czy podany adres mailowy jest poprawny,
  • jeśli powyższe problemy Cię nie dotyczą, skorzystaj z zakładki "Moje rezerwacje" w Twoim koncie lub ze specjalnego formularza, by ponownie otrzymać mail z biletem lotniczym.

Tradycyjny bilet papierowy

W rzadkich przypadkach istnieje konieczność wystawienia tradycyjnego biletu papierowego.

Informację o tym, czy dla danej rezerwacji będzie konieczne wystawienie biletu papierowego, nasze biuro podaje poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie. Pasażer jest wówczas proszony o wskazanie miejsca i czasu, w którym chciałby odebrać bilet papierowy (zazwyczaj jest to lotnisko, przed samym wylotem). Bilet papierowy może być też przesłany kurierem. Koszt przesyłki pokrywa pasażer.

 

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl.

Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
Moim zdaniem ten artykuł:
Dziękujemy za Twoją opinię!