Przesłanie elektronicznego biletu lotniczego (na adres mailowy podany podczas rezerwacji) następuje maksymalnie do 48 godzin od momentu zaksięgowania środków pieniężnych na koncie eSky, zwykle jednak odbywa się w ciągu kilkunastu - kilkudziesięciu minut.
Jeśli nie posiadasz dostępu do skrzynki mailowej, skontaktuj się z nami. Kod rezerwacji i/lub numer biletu elektronicznego otrzymasz telefonicznie.
Co zrobić, jeśli nie otrzymasz maila z biletem lotniczym?
- sprawdź folder ze spamem i kosz, być może tam trafił mail z biletem,
- sprawdź, czy Twoja skrzynka mailowa nie jest przepełniona,
- sprawdź, czy podany adres mailowy jest poprawny,
- jeśli powyższe problemy Cię nie dotyczą, skorzystaj z zakładki "Moje rezerwacje" w Twoim koncie lub ze specjalnego formularza, by ponownie otrzymać mail z biletem lotniczym.
Tradycyjny bilet papierowy
W rzadkich przypadkach istnieje konieczność wystawienia tradycyjnego biletu papierowego.
Informację o tym, czy dla danej rezerwacji będzie konieczne wystawienie biletu papierowego, nasze biuro podaje poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie. Pasażer jest wówczas proszony o wskazanie miejsca i czasu, w którym chciałby odebrać bilet papierowy (zazwyczaj jest to lotnisko, przed samym wylotem). Bilet papierowy może być też przesłany kurierem. Koszt przesyłki pokrywa pasażer.