Menu

MultiLine: pytania i odpowiedzi

MultiLine: pytania i odpowiedzi

Tutaj znajdziesz pytania i odpowiedzi dotyczące podróży z MultiLine.

Co w przypadku chęci zmiany terminu lub zwrotu biletu na życzenie pasażera?

Zmiana terminu podróży jest możliwa po uiszczeniu odpowiedniej opłaty, natomiast zwrócić bilet mogą tylko ci pasażerowie, którzy wykupili odpowiednie ubezpieczenie. W pozostałych przypadkach bilet przepada, a środki nie są zwracane.

Co się stanie, jeśli lot się opóźni, zostanie anulowany lub zmieni się jego godzina?

Wystarczy, że niezwłocznie skontaktujesz się z naszym zespołem wsparcia MultiLine poprzez telefon lub e-mail, a my pomożemy Ci dotrzeć do celu.

Co w przypadku, kiedy nie zdążę się przesiąść?

Niezwłocznie zadzwoń do naszego zespołu wsparcia, korzystając ze specjalnego numeru lub e-maila przeznaczonego tylko dla klientów MultiLine, który otrzymasz w wiadomości e-mail po zakupie biletu, a my znajdziemy dla Ciebie alternatywne połączenie.

Jak działa Ochrona Shield?

Ochrona Shield chroni Cię przed skutkami zmian w rozkładach lotów. W przypadku opóźnienia lub odwołania lotu, o ile uniemożliwia to kontynuowanie podróży, musisz niezwłocznie się z nami skontaktować za pośrednictwem specjalnego numeru telefonu lub e-maila, a nasz konsultant znajdzie dla Ciebie alternatywne połączenie. Ponadto Ochrona Shield zapewnia pasażerom zwrot kosztów noclegów, transportu oraz posiłków, a w niektórych przypadkach również środków za niewykorzystane odcinki podróży na zasadach określonych w Regulaminie.

Co muszę wiedzieć o bagażu, odprawie i warunkach wizowych?

Dla każdego odcinka podróży, na który masz oddzielny bilet, musisz się odprawić, a także odebrać i ponownie nadać bagaż. Przed lotem upewnij się, czy posiadasz karty pokładowe i sprawdź, z którego lotniska i terminala wylatujesz.

To, czy potrzebujesz wizy zależy od tego, dokąd się wybierasz. Przed wylotem sprawdź, jakiego rodzaju wizy oraz dokumentu podróżnego będziesz potrzebować. Pamiętaj, że niektóre kraje wymagają od pasażerów przesiadających się na ich terytorium wizy tranzytowej, nawet jeżeli nie opuszczają oni lotniska. 

Jakie limity bagażu będą obowiązywały?

W podróży MultiLine pasażerów obowiązują limity bagażowe ustalone przez przewoźnika. Pamiętaj o tym, aby zapoznać się z obowiązującymi zasadami przewozu bagażu przed rozpoczęciem podróży.

Dlaczego warto kupić lot MultiLine?

Decydując się na podróż MultiLine, możesz polecieć do popularnych miejsc w Europie i na świecie w bardzo konkurencyjnych cenach. Połączenia z przesiadkami mogą być zdecydowanie tańsze niż bezpośrednie. Możesz również odwiedzić nieznane miejsca, do których lata niewiele linii lotniczych lub zdecydować się na naprawdę daleką wyprawę, która normalnie wymagałaby starannego planowania wielu przesiadek. A co najważniejsze, każdą taką podróż możesz odbyć z najbliższego lotniska, zamiast szukać tanich lotów z odległych miast, a nawet innych krajów. Krótko mówiąc: masz dużo więcej możliwości!

Dlaczego podróż MultiLine jest tańsza?

MultiLine umożliwia nam łączenie lotów różnych linii lotniczych, również tych, które na co dzień ze sobą nie współpracują. Dzięki temu możemy Ci zaoferować niedostępne nigdzie indziej połączenia lotnicze. Z MultiLine dotrzesz nawet do tych miejsc, których nie ma w standardowej siatce połączeń linii lotniczych. Twoja podróż może wymagać przesiadek, ponownego nadawania bagażu lub dokonania odprawy, ale jej cena jest bardzo atrakcyjna.

Czy otrzymam jeden bilet?

Wszystkie loty wykupisz w ramach jednego zamówienia, ale liczba biletów będzie uzależniona od konkretnego połączenia. W niektórych przypadkach otrzymasz oddzielny bilet na każdy odcinek podróży, a w innych kilka lotów znajdziesz na jednym bilecie. Niezbędne informacje otrzymasz w e-mailu, który wyślemy do Ciebie po dokonaniu i opłaceniu zamówienia.

Jak wyszukać lot MultiLine?

Loty MultiLine pojawiają się na liście wyników wyszukiwania automatycznie i oznaczone są odpowiednią ikoną. Nie musisz wybierać dodatkowych parametrów, aby je znaleźć, ani dodatkowo płacić za skorzystanie z nich.

Czy loty w podróży MultiLine można opłacić w ramach jednej płatności?

Tak, wszystkie loty w podróży MultiLine są częścią jednego zamówienia, dzięki czemu możesz je opłacić w ramach jednej płatności.

Czy mogę opuścić lotnisko w trakcie przesiadki?

To zależy od przepisów obowiązujących na terenie danego kraju. Niektóre z nich wymagają do tego odpowiednich dokumentów, np. wizy.

Co w przypadku transferu między lotniskami?

Jeżeli podczas przesiadki w podróży MultiLine konieczna będzie zmiana lotniska, pasażer zobowiązany jest dotrzeć na miejsce odlotu we własnym zakresie. Wyjątek stanowi sytuacja, w której pasażer korzysta z alternatywnego połączenia zaproponowanego przez eSky w ramach Ochrony Shield.

Jak zgłosić, że nie udało mi się przesiąść?

Niezwłocznie skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia MultiLine telefonicznie lub przez e-mail.

Kiedy muszę skontaktować się z zespołem wsparcia MultiLine, aby mieć pewność, że znajdzie się dla mnie alternatywne połączenia?

Jeżeli otrzymasz informację o zmianie w rozkładzie lotów nie później niż 48 godzin przed wylotem, na kontakt z nami masz 24 godziny. Jeżeli opóźnienie, odwołanie lub zmiana godziny lotu nastąpi między 48 a 8 godzin przed wylotem, na kontakt z nami masz 12 godzin. Jeśli opóźnienie, odwołanie lub zmiana godziny lotu nastąpi mniej niż 8 godzin przed wylotem, między odcinkami podróży lub w trakcie przesiadki, na kontakt z nami masz 1 godzinę. Pamiętaj, że im szybciej uzyskamy informację o tym, że Twój harmonogram podróży uległ zmianie, tym sprawniej będziemy mogli Ci pomóc.

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl.

Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
Moim zdaniem ten artykuł:
Dziękujemy za Twoją opinię!