Menu

Strajk linii lotniczych. Co przysługuje pasażerowi?

Strajk linii lotniczych. Co przysługuje pasażerowi?

Gdy pracownicy linii lotniczej strajkują, na lotniskach powstaje chaos. W portach lotniczych na połączenia czekają zdezorientowani pasażerowie. Obowiązek naprawienia sytuacji spoczywa na strajkującym przewoźniku, ale osoby podróżujące z eSky mogą liczyć na dodatkową pomoc.

Co robić, gdy strajkuje linia lotnicza?

Klienci eSky są zawsze informowani o przesunięciu lub odwołaniu rejsu z powodu nagłej zmiany lub strajku przewoźnika.

Nasz konsultant przedstawi Ci dostępne możliwości i razem wybierzecie najlepsze rozwiązanie. Może to być zmiana biletu zgodnie z procedurami narzuconymi przez linię lotniczą lub rezerwacja zupełnie nowego połączenia.

Co przysługuje pasażerowi strajkującej linii lotniczej?

Jeśli w związku ze strajkiem linii lotniczej poniesiesz dodatkowe koszty lub przepadnie wykupiony przez Ciebie bilet, możesz domagać się zwrotu pieniędzy od przewoźnika. Każda sprawa jest inna, dlatego najlepiej od razu skontaktuj się z naszym konsultantem, który pomoże Ci odzyskać pieniądze zgodnie z procedurami. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza.

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl.

Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
Moim zdaniem ten artykuł:
Dziękujemy za Twoją opinię!