Menu

Jak anulować rezerwację?

Jak anulować rezerwację?

Aby anulować rezerwację samochodu, wejdź do zakładki Moja rezerwacja. W tym miejscu możesz również zmienić swoją rezerwację, np. wybierając inny samochód czy dobierając dodatkowe wyposażenie lub złożyć nową rezerwację.

Anulowanie rezerwacji możliwe jest na zasadach przedstawionych w Warunkach Umowy.

Rezerwacja opłacona w całości

Jeśli już na etapie rezerwacji opłacasz z góry wynajem samochodu, możesz anulować rezerwację do 48 godzin przed odbiorem auta. Rezerwacje anulowane później podlegają opłacie w wysokości trzech dni wynajmu. Opłata za anulowanie nie będzie nigdy wyższa niż całkowity koszt wynajmu samochodu.

Rezerwacje opłacone zaliczką

Jeśli płacisz za wynajem pojazdu tylko część całkowitej sumy, podczas anulowania rezerwacji do 48 godzin przed odbiorem pojazdu wpłacona zaliczka nie jest zwracana. Rezerwacje anulowane później podlegają opłacie – koszt to wysokość zaliczki lub trzech dni wynajmu, w zależności od tego, która kwota jest wyższa.

Niezgłoszenie się po samochód

Jeśli anulujesz rezerwację przed samym wynajmem lub nie zgłosisz się po samochód w uzgodnionym terminie, opłata będzie wynosić 100% kosztów wynajmu.

Takie same zasady obowiązują, jeśli podczas odbioru samochodu nie będziesz mieć przy sobie wypukłej karty kredytowej (z imieniem i nazwiskiem głównego kierowcy) lub pieniędzy na pokrycie depozytu, zależnie od wymagań danej wypożyczalni.

Uwaga! Niektóre wypożyczalnie mogą stosować własne zasady dotyczące anulowania rezerwacji. Zapoznasz się z nimi już na etapie wyboru samochodu. Później możesz zajrzeć do zakładki Moja rezerwacja lub skontaktować się z nami.

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl.

Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
Moim zdaniem ten artykuł:
Dziękujemy za Twoją opinię!