easyJet
Linie lotnicze easyJet udostępniają swoim pasażerom jedynie opcję odprawy online. Dokonanie odprawy na lotnisku jest w przypadku tego taniego przewoźnika niemożliwe.
Jak dokonać odprawy online w easyJet? Po uruchomieniu odprawy przez przewoźnika, klienci eSky otrzymują link do formularza danych.
Odprawa online w liniach easyJet
Uruchomienie odprawy online | Zamknięcie odprawy online |
---|---|
30 dni przed wylotem | 2 godziny przed godziną wylotu |
Uwaga! Po zamknięciu odprawy online, dokonanie tej czynności jest niemożliwe!
Jakie dane należy podać podczas dokonywania odprawy online?
Linie lotnicze easyJet proszą pasażerów o podanie szczegółowych danych, które umożliwią wygenerowanie kart pokładowych. Wśród wspomnianych danych znajdują się:
- data urodzenia,
- narodowość,
- typ dokumentu (dowód osobisty lub paszport),
- numer i seria dokumentu,
- państwo, w którym wydano dokument,
- data wydania i ważności dokumentu.
Uwaga! Zakres danych może zmieniać się w zależności od trasy i przepisów wjazdowych kraju przylotu.
Karty po otrzymaniu należy wydrukować i zabrać ze sobą na lotnisko wraz z dokumentem potwierdzającym dane, użytym do dokonania odprawy.
Kiedy klient eSky otrzymuje kartę pokładową easyJet?
Klienci eSky z wykupioną usługą Odprawa online mogą podać dane potrzebne do odprawy przed uruchomieniem jej przez linię. W tym przypadku mogą to zrobić tuż po otrzymaniu od eSky e-maila z linkiem do bezpiecznego formularza, przez który mogą podać swoje dane. W momencie uruchomienia odprawy niezwłocznie przeprowadzimy w imieniu pasażera cały proces i prześlemy mu na podany adres mailowy wygenerowane karty do wydrukowania.
Klienci eSky, którzy nie wykupią wspomnianej usługi otrzymają w momencie uruchomienia odprawy link do formularza na stronie linii i wypełniają go. Następnie otrzymują wygenerowane karty, które należy wydrukować przed pojawieniem się na lotnisku.
Czynność | Wykupiona usługa Odprawa online | Brak wykupionej usługi Odprawa online |
---|---|---|
Otrzymanie linku do formularza odprawy | Po wykupieniu biletu | W momencie uruchomienia odprawy |
Wprowadzenie danych | W dowolnym momencie (nie później niż na 2 godziny przed wylotem!) | Od 30 dni do 2 godzin przed wylotem |
Otrzymanie karty pokładowej | Od 48 do 8 godzin przed wylotem* | Po samodzielnym przeprowadzeniu odprawy* |
Druk karty | Obowiązkowy | Obowiązkowy |
* W niektórych przypadkach klienci eSky, korzystający z usług linii easyJet po dokonaniu odprawy online otrzymują karty pokładowe na lotnisku. Jeśli wystąpi taka sytuacja, niezwłocznie poinformujemy o tym fakcie pasażera. Wówczas należy udac się na lotnisko wraz z dokumentem użytym do dokonania odprawy i odebrac swoje karty od pracowników linii.
Usługę Odprawa online można wykupić w trakcie rezerwacji biletu.
Brak karty na lotnisku w easyJet
Niedokonanie odprawy online lub niezabranie ze sobą wydrukowanych kart na lotnisko skutkować będzie niewpuszczeniem na pokład samolotu.