Wybór sposobu płatności

Wybór sposobu płatności

Za ubezpieczenie możesz zapłacić przelewem lub za pomocą karty kredytowej. Wyboru sposobu zapłaty dokonujesz po etapie uzupełniania danych o osobach ubezpieczanych oraz danych kontaktowych.

Płatność kartą kredytową

W przypadku wyboru płatności kartą serwis poprosi o wypełnienie odpowiedniego formularza dotyczącego karty płatniczej. Wszystkie wpisywane dane muszą być zgodne z informacjami zamieszczonymi na karcie.

Jeśli dokonujesz zakupu polisy za pomocą karty, płatność jest dokonywana natychmiast i jeśli przebiega bez przeszkód, serwis przekaże informacje o wygenerowanej polisie prawie natychmiast.

Płatności kartą można też dokonać korzystając z pomocy konsultantów Telefonicznego Centrum Obsługi pod numerem +48 32 728 3000.  Niezbędne dane podaje się wówczas telefonicznie, podczas nagrywanej rozmowy z konsultantem. Nasi agenci chętnie odpowiedzą też na wszelkie pytania związane z tego rodzaju płatnością.

Płatność przelewem

Płatności przelewem można dokonać na minimum dwa dni przed datą rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej. Dane do przelewu są automatycznie pobierane z sekcji "Ubezpieczani".

Na etapie: „Dane płatnika” można wypełnić pełne dane dotyczące płatnika (nie musi być to osoba znajdująca się na liście ubezpieczonych). Jest to osoba lub firma, która opłaca polisę. Dane płatnika muszą być dokładniejsze – oprócz imienia i nazwiska lub nazwy firmy, należy podać także informacje o adresie oraz ewentualnie numer NIP. Jest to o tyle istotne, że polisa jest dokumentem księgowym.

Pamiętaj!

Ubezpieczenie jest dokumentem księgowym, dlatego nie wymaga wystawienia faktury.

Po zapoznaniu się z warunkami zakupu ubezpieczenia podróżnego oraz regulaminem eSky można zakończyć proces wprowadzania informacji do rezerwacji. Ponownie doradzamy sprawdzenie poprawności wszystkich wpisów. Jeśli wszystkie dane się zgadzają, naciśnij przycisk „Zamawiam i płacę”.

Podsumowanie zakupu ubezpieczania podróżnego

Po wybraniu preferowanej formy płatności zostaniesz przeniesiony na ekran podsumowania, gdzie znajdziesz informacje dotyczące Twojej polisy oraz, w przypadku płatności przelewem, dane do przelewu. Jeśli zauważysz błędy w Twoich danych, zgłoś to do naszego Telefonicznego Centrum Obsługi pod numerem +48 32 728 3000.

Należność za ubezpieczenie podróżne powinno zostać uiszczone przed planowanym wyjazdem. Zalecamy, aby wpłaty dokonać jak najszybciej.

Wpłaty za ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z biletu lotniczego należy dokonać do 48 godzin od momentu wykupienia biletu lotniczego.

Po dokonaniu przelewu prześlij jak najszybciej dokument potwierdzający dokonanie płatności na adres: potwierdzenie@esky.pl. W ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie bankowym, ubezpieczenie zostanie przesłane na podany przez Ciebie adres mailowy.


Uwaga!

Co zrobić, jeśli nie otrzymasz maila z polisą?

  • sprawdź folder ze spamem i kosz, być może tam trafiła polisa,
  • sprawdź, czy podałeś poprawny adres mailowy,
  • jeśli powyższe problemy Cię nie dotyczą, skontaktuj się z naszym Telefonicznym Centrum Obsługi dostępnym pod numerem +48 32 728 3000.

To może Cię zainteresować:

Zobacz również:

Top 10 najpiękniejszych zamków świata Jedzenie w bagażu podręcznym w samolocie Czy damska torebka to bagaż podręczny?

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl S.A.

Zainteresował Cię artykuł, ale potrzebujesz więcej informacji?
Anuluj
Dziękujemy za pomoc

Twoja opinia pomoże name tworzyć lepsze i bardziej dopasowane artykuły.

Chwilowo nie mogliśmy przesłać Twoich sugestii

Wyślij ponownie lub spróbuj później.