Menu

Wybór sposobu płatności

Wybór sposobu płatności

Za ubezpieczenie możesz zapłacić przelewem lub za pomocą karty kredytowej. Wyboru sposobu zapłaty dokonujesz po etapie uzupełniania danych o osobach ubezpieczanych oraz danych kontaktowych.

Płatność kartą kredytową

W przypadku wyboru płatności kartą serwis poprosi o wypełnienie odpowiedniego formularza dotyczącego karty płatniczej. Wszystkie wpisywane dane muszą być zgodne z informacjami zamieszczonymi na karcie.

Jeśli dokonujesz wykupu ubezpieczenia za pomocą karty, płatność jest dokonywana natychmiast i jeśli przebiega bez przeszkód, serwis przekaże informacje o wygenerowanym certyfikacie prawie natychmiast.

Płatności kartą można też dokonać korzystając z pomocy konsultantów.  Niezbędne dane podaje się wówczas telefonicznie, podczas nagrywanej rozmowy z konsultantem. Nasi agenci chętnie odpowiedzą też na wszelkie pytania związane z tego rodzaju płatnością.

Płatność przelewem

Płatności przelewem można dokonać na minimum dwa dni przed datą rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej. Dane do przelewu są automatycznie pobierane z sekcji "Ubezpieczani".

Na etapie: „Dane płatnika” można wypełnić pełne dane dotyczące płatnika (nie musi być to osoba znajdująca się na liście ubezpieczonych). Jest to osoba lub firma, która opłaca ubezpieczenie. Dane płatnika muszą być dokładniejsze – oprócz imienia i nazwiska lub nazwy firmy, należy podać także informacje o adresie oraz ewentualnie numer NIP. Jest to o tyle istotne, że certyfikat ubezpieczenia jest dokumentem księgowym.

Pamiętaj!

Ubezpieczenie jest dokumentem księgowym, dlatego nie wymaga wystawienia faktury.

Po zapoznaniu się z warunkami zakupu ubezpieczenia podróżnego oraz regulaminem eSky można zakończyć proces wprowadzania informacji do rezerwacji. Ponownie doradzamy sprawdzenie poprawności wszystkich wpisów. Jeśli wszystkie dane się zgadzają, naciśnij przycisk „Zamawiam i płacę”.

Podsumowanie zakupu ubezpieczania podróżnego

Po wybraniu preferowanej formy płatności zostaniesz przeniesiony na ekran podsumowania, gdzie znajdziesz informacje dotyczące Twojego ubezpieczenia oraz, w przypadku płatności przelewem, dane do przelewu. Jeśli zauważysz błędy w Twoich danych, niezwłocznie zgłoś nam ten fakt.

Należność za ubezpieczenie podróżne powinno zostać uiszczone przed planowanym wyjazdem. Zalecamy, aby wpłaty dokonać jak najszybciej.

 

 

Po dokonaniu przelewu prześlij jak najszybciej dokument potwierdzający dokonanie płatności na adres: potwierdzenie@esky.pl. W ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie bankowym, ubezpieczenie zostanie przesłane na podany przez Ciebie adres mailowy.


Uwaga!

Co zrobić, jeśli nie otrzymasz maila z certyfikatem?

  • sprawdź folder ze spamem i kosz, być może tam trafiła wiadomość,
  • sprawdź, czy podałeś poprawny adres mailowy,
  • jeśli powyższe problemy Cię nie dotyczą, skontaktuj się z nami.

 

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl.

Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
Moim zdaniem ten artykuł:
Dziękujemy za Twoją opinię!